به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی اردوی فروردین ۱۴۰۲ خود را با برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل روسیه و کنیا پشت سر گذاشت که هنوز کادر فنی این تیم تکمیل نشده است. امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران پس از پذیرش هدایت این تیم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی اردوی فروردین ۱۴۰۲ خود را با برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل روسیه و کنیا پشت سر گذاشت که هنوز کادر فنی این تیم تکمیل نشده است.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران پس از پذیرش هدایت این تیم درباره انتخاب مربیان جدید برای حضور در جمع کادر فنی گفت: باید قطعاً برای این تیم، مربی که سابقه نشستن روی نیمکت جام جهانی را دارد اضافه کنیم. قرار است کادر خود را بیشتر کنیم تا در همه موارد مثل مشاور، پشتیبانی و تدارکات کنار همدیگر باشیم. قطعاً یک مربی خارجی هم اضافه می‌کنیم.

پس از صحبت‌های قلعه نویی در کنفرانس خبری جنجالی‌اش پس از بازی با روسیه شایعاتی درباره احتمال بازگشت یکی از مربیان خارجی پیشین تیم ملی ایران در دوره سرمربیگری کارلوس کی روش مطرح و خیلی زود هم تکذیب شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در خصوص اینکه آیا قلعه‌نویی از دستیاران خارجی هم در تیم ملی استفاده خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: یک دستیار خارجی در کادر فنی تیم ملی حضور خواهد داشت. این موضوع در حال رایزنی است. دستیاران ایرانی وی هم معرفی شده است. قلعه‌نویی خودش در مورد برنامه‌ها و دستیارانش صحبت خواهد کرد.

با پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ فدراسیون فوتبال گزینه‌هایی را برای دستیاری قلعه نویی در نظر دارد اما انتخاب نهایی مربی مورد نظر را تمام و کمال به سرمربی سپرده است تا امیر قلعه نویی در این باره تصمیم‌گیری کند.

جلسه بین قلعه نویی و تاج برای انتخاب مربی خارجی و همچنین قرارداد دستیاران ایرانی اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد. قلعه نویی رزومه دو تن از مربیانی که در ۲۰۱۸و ۲۰۲۲ سابقه حضور در جام جهانی را داشته اند بررسی کرده است و قرار است پس از جلسه با تاج درباره انتخاب نهایی خود به جمع بندی برسد.

سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد هرچه زودتر کادر مربیان خود را تکمیل کند تا بهترین انتخاب بازیکنان را برای فیفا دی بعدی که از ۲۲ خردادماه تا اول تیرماه است را انتخاب کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر