به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه پنجشنبه در گردهمایی ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار کرد: باید جهاد تبیین به عنوان یک حرکت ارزشمند مورد توجه همه مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد تا مردم بیشتر با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند. وی خاطرنشان کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه پنجشنبه در گردهمایی ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار کرد: باید جهاد تبیین به عنوان یک حرکت ارزشمند مورد توجه همه مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد تا مردم بیشتر با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این روشنگری مربوط به عمل همراه با گفتار مسئولان است که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان در عمل سعی کنند تا تعامل بهتری با مردم داشته و در سایه این اقدام شایعات و ترفندهای دشمن را خنثی کنیم.

کریمیان بیان کرد: زندگی تشریفاتی و لاکچری مسئولان و اطرافیان آنها دامنه شایعات و طمع ورزی دشمن را چندین برابر می‌کند در حالی که اگر مسئولان در کنار مردم باشند قبول این شایعات برای آحاد جامعه ممکن نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تکلیف محور عمل کرده و سعی کنند تا در جبهه انقلاب اسلامی در تقابل با جبهه استکبار با قدرت در وسط میدان حاضر شوند، افزود: خطرناک‌تر از هشت سال دفاع مقدس ما امروز با نبرد پیچیده دشمن در قالب جنگ ترکیبی سخت، نیمه سخت، نرم و از همه مهمتر جنگ شناختی و ادراکی دشمن روبرو هستیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه عده‌ای تصور می‌کنند که دوران جنگ سخت به پایان رسیده است، تصریح کرد: همچنان در کردستان، سیستان و بلوچستان و سایر مناطق کشور نیروهای مسلح ما با گروه‌های معاند و دشمنان داخلی و خارجی در نبرد هستند و تلاش بر حفظ و تقویت توان نظامی کشور است.

کریمیان ادامه داد: عملیات روانی دشمن در جنگ نیمه سخت تعطیل بردار نیست و در کنار سربازان گمنام امام عصر سایر نیروهای اطلاعاتی نیز با دشمن درگیر هستند تا اجازه ندهند در این کشور ناامنی روانی و ذهنی ایجاد شود.

وی جنگ نرم را گسترده‌تر و پیچیده‌تر از سایر هجمه‌های دشمن توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری از تهاجم فرهنگی، شبیخون و ناتوی فرهنگی و حتی قتل عام فرهنگی سخن به میان آورده و برخلاف تأکیدات مقام معظم رهبری مسئولان توجهی به این هشدارها نداشته و همواره منکر برخی از فعالیت جریان نفوذ بودند.

فرمانده سابق لشگر عاشورا اظهار کرد: دشمنان با یک سناریوی طراحی شده در سال‌های ۷۸ و ۸۸ سعی کردند تا امنیت کشور را به مخاطره بیندازند که در همه این حرکت‌ها ناکام ماندند.

کریمیان خاطرنشان کرد: مسئولان باید با پرهیز از تعریف و تمجید در این جلسات ارزشمند و کاری سعی کنند تا اقدامات و فعالیت‌ها در مسیر حل مشکلات مردم خروجی مناسبی داشته باشد.

وی افزود: همه ایثارگران بدون توقع خاص و تنها با هدف دفاع از این مرز و بوم راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند ولی اقدامات حمایتی از این اقشار تنها مسکنی بوده که در قالب حمایت از این اقشار انجام شده است.

فرمانده سابق لشگر عاشورا اضافه کرد: در حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به ویژه تداوم مسیر شهدا و ایثارگران ما به بصیرت و روشنفکری حقیقی نیاز داریم که از هر تریبون می‌توانیم در مسیر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

کریمیان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران باید وقت خود را به دو قسمت تقسیم کنند تا بخشی از اوقات خود را صرف کارهای ستادی و بخش دیگر را صرف کارهای صف کنند.

انتهای پیام/

منبع