مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ضرورت دارد با تسهیل امر ازدواج جوانان به تحکیم بنیان خانواده کمک کنیم و به محکم شدن بنیان‌های خانواده توجهی جدی داشته باشیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت‌الاسلام میثم فیاضی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز حجاب و عفاف در اردبیل اظهار کرد: جامعه غرب با زیبایی و بزک کردن زنان سعی دارد تا نمود و نشانه‌ای از بی‌هویتی خود را به نمایش بگذارد در حالی که این حرکت آنها بسترساز آسیب اجتماعی و به هم خوردن تعادل نظام فرهنگی جوامع است.

وی اصالت اسلام را در نگاه به زن همراه با عفت و حیا دانست و تصریح کرد: ما الگوی شایسته و بی‌نظیری همچون فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب کبری داریم که هیچ وقت ارزش و جایگاه چنین زنان باوقار مخدوش و محدود نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اضمحلال خانواده‌ها را در نظام غرب در سایه بی‌توجهی به زن و نگاه ابزاری به آنها یادآور شد و گفت: در جامعه اسلامی زن محور و مدار خانه و خانواده است و تمامی فرزندان الگوی خود را مادری عفیف و شایسته می‌دانند.

فیاضی با بیان اینکه در تداوم راه اهل بیت امروز زنان باید مدافع حجاب و اصالت کرامت و شایستگی‌های حقیقی خود باشند، افزود: آنچه که امروز به ظاهر عده‌ای سعی می‌کنند تا چهره از نقاب واقعی خود در توجه و دقت به منش زنان پرده بردارند، همان رواج بی‌عفتی و بی‌حیایی است که نمود آن را می‌توان در برخی از جوامع به عینه مشاهده کرد.

وی سالگرد ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) با بانوی عفیف فاطمه زهرا(س) را یادآور شد و خاطر نشان کرد: این چهره‌های نورانی در تشکیل نظام خانوادگی بر پایه ساده زیستی و الگوهای ارزشی حرکتی بی‌نظیر انجام دادند که امروز خانواده‌های ما باید با افتخار آن را مرام و سیره خود قرار دهند.

فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ضرورت دارد با تسهیل امر ازدواج جوانان به تحکیم بنیان خانواده کمک کنیم و در کنار همه مؤلفه‌ها و مظاهر مادی، سبک زندگی ایرانی، اسلامی را مورد توجه و دقت نظر قرار داده و به محکم شدن بنیان‌های خانواده توجهی جدی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: اقتداری که زن در سایه حجاب و عفاف پیدا می‌کند یک اقتدار ماندگار است و هیچ وقت آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/