به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار کرد: عید قربان بزرگترین مظهر درس توحید، بندگی، معامله با رب الارباب و شروع مجاهده با نفس برای تربیت نفس توحیدی است. وی با اشاره به آثار و برکات معنوی عید سعید قربان خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار کرد: عید قربان بزرگترین مظهر درس توحید، بندگی، معامله با رب الارباب و شروع مجاهده با نفس برای تربیت نفس توحیدی است.

وی با اشاره به آثار و برکات معنوی عید سعید قربان خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید در راستای تولید، تقویت و توسعه رضایتمندی مردم با خلاقیت و ابتکار مسائل و مشکلات را حل کنند..

امام جمعه بیله سوار با تحلیل سیاسی داخلی و روابط بین‌الملل افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در آینده‌ای نه چندان دور روزهای خوبی از لحاظ اقتصادی و … در انتظار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و این امر در سایه فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی دولت آیت الله رئیسی اتفاق می‌افتد.

عید قربان درس بندگی و توحید و شروع جهاد با نفس اماره است

حجت الاسلام عزیزی با تقدیر از خیرین منطقه به ویژه سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز نیکوکاری جوانان سیدالشهدا و … در راستای توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در این عید سعید بیان کرد: این حجم از احسان و نذورات در منطقه در چند سال اخیر بی نظیر است.

امام جمعه بیله سوار از حضور پرشور مردم در دعای عرفه و نماز عید سعید قربان تقدیر کرده و خواستار ترویج فرهنگ این عبادت باشکوه در بین جوانان شد.

انتهای پیام/

منبع