به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد با تبریک یک ماه عبادت مردم مؤمن و روزه دار شهرستان بر اهمیت نماز عید فطر پرداخت و اظهار کرد: عید فطر نماد انسجام، وحدت امت اسلامی در برابر نظام استکبار جهانی است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد با تبریک یک ماه عبادت مردم مؤمن و روزه دار شهرستان بر اهمیت نماز عید فطر پرداخت و اظهار کرد: عید فطر نماد انسجام، وحدت امت اسلامی در برابر نظام استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: مراسم باشکوه نماز عید فطر شنبه دوم اردیبهشت ساعت ۷:۳۰ صبح در مکان مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا، افزود: تهدید، هیچگاه به طور کامل از بین نمی‌رود بنابراین باید هرچه می‌توانید بر آمادگی‌های مختلف بیفزایید.

خطیب جمعه پارس آباد ادامه داد: فرمانده کل قوا غافل نشدن از دشمن را به موازات باور به شکست پذیری او، مهم دانستند و افزودند در هیچ مرحله‌ای نباید از مکر و طراحی دشمنان غافل شد.

انتقاد از ناتمام ماندن جاده سربند و مشکلات راه‌های روستایی

حجت الاسلام باقری بنابی از به اتمام نرسیدن جاده سربند و مشکلات راه‌های روستایی انتقاد کرد و گفت: تعریض و بازسازی این مسیر ضروری است و مورد مطالبه عموم مردم منطقه قرار دارد زیرا ایمن نبودن این جاده سبب بروز حوادث ناگوار و تصادفات حادثه‌ساز شده و نگرانی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد ضمن انتقاد از عدم پرداخت مطالبه پنبه‌کاران بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم تدابیری برای پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات کشاورزان پنبه کار پارس آبادی به عنوان قشر زحمتکش را داشته باشند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر