به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر شنبه در همایش مسجد، رسانه، تبیین در مصلی بیله‌سوار اظهار کرد: امروز چهره حمله آمریکا عوض شده است و جنگ ادراکی و شناختی را در برنامه خود قرار داده است. وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها سعی در عملیات روانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر شنبه در همایش مسجد، رسانه، تبیین در مصلی بیله‌سوار اظهار کرد: امروز چهره حمله آمریکا عوض شده است و جنگ ادراکی و شناختی را در برنامه خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها سعی در عملیات روانی بر مردم و ایجاد فتنه در کشور را دارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امروز دشمن سعی در کوچک و ضعیف جلوه دادن قدرت ایران اسلامی در اذهان است، گفت: استکبار جهانی با عملیات روانی می‌خواهد پیروزی‌ها و مقاومت‌های جبهه رزمندگان اسلام را ضعیف و سست جلوه دهد.

نوعی‌اقدم افزود: ایران به عنوان سومین قدرت جهانی با حرکت انقلابی امام خمینی (ره) و یاریگری مردم به استقلال رسید که این ایستادگی بعد از ۴۳ سال هنوز استوار و پابرجاست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش به دنبال نابودی و عدم استقلال ایران اسلامی در طول این مدت هستند، ادامه داد: دلیل مذاکره نکردن ایران با آمریکا نیز استراتژی عدم استقلال خواهی آمریکا در قبال ایران است و آمریکا به دنبال ایرانی است که وابسته به آمریکا و تحت حکمرانی آمریکا باشد.

فرمانده جبهه مقاومت همدستی رژیم صهیونیستی با آمریکا در ایجاد پایگاه و گروه‌های مختلف را یادآور شد و بیان کرد: این دوبگل متجاوز دست به جنگ ۳۳،۲۲ و ۸ روزه زدند که در این جنگ‌ها به دست نیروهای جبهه مقاومت و حزب الله شکست خوردند.

نوعی‌اقدم به حماسه دفاع مقدس و رشادت رزمندگان و ایثارگران در این جنگ هشت ساله اشاره کرد و افزود: ایران پیروز جنگ تحمیلی بود و ابرقدرت‌های دنیا حامی اصلی کشور عراق در این جنگ بودند و به طوری که ایران از ۳۶ کشور در جنگ اسیر داشت.

وی ادامه داد: آمریکا به دروغ می‌گوید گزینه‌هایی روی میز است در حالی که در طول ۴۳ سال همه گزینه‌ها را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران با همکاری متحدانش بکار گرفته است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی به بالندگی و خودباوری رسیده است، افزود: آمریکا بعد از این هم توان مقابله با ایران را نخواهد داشت.

نوعی‌اقدم اظهار کرد: امروز ایران اسلامی آنقدر پیشرفت کرده است که می‌تواند اهداف دشمن را در هر نقطه از دنیا هدف قرار دهد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: ابرقدرتی مثل آمریکا آنقدر عاجز و آشفته است که با موشک هوایی حاج قاسم سلیمانی را هدف قرار می‌دهد به خیال اینکه با شهادت این سردار مقاومت و پیروزی‌های جبهه مقاومت پایان می‌یابد در حالی که امروز مکتب شهید سلیمانی قدرتمند تر از سردار سلیمانی در خط دفاع از انقلاب و اسلام و جبهه حق قرار دارد.

نوعی‌اقدم به اغتشاشات اخیر عده‌ای در برخی شهرهای کشور اشاره و تصریح کرد: فرهنگ اعتراض با اغتشاش فرق دارد و رسانه‌های بیگانه و کشورهای دشمن خواهان قرار دادن نیروهای امنیتی و انتظامی در مقابل مردم هستند تا به اهداف و توطئه‌های خام خود دست یابند.

انتهای پیام/

منبع