به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین علیی صبح یکشنبه در مراسم جشن انقلاب در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز اعیاد ماه رجب، در سخنانی اظهار کرد: ماه رجب فرصت مغتنم برای کسب آمادگی برای ورود […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین علیی صبح یکشنبه در مراسم جشن انقلاب در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز اعیاد ماه رجب، در سخنانی اظهار کرد: ماه رجب فرصت مغتنم برای کسب آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است تا رحمت بیکران الهی شامل حال بندگان شود.

وی افزود: ماه رجب و شعبان به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که در ابعاد معنوی دارند، مقدمه‌ای برای درک ماه مهمانی خدا محسوب می‌شوند از این جهت است که پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) توجه خاصی نسبت به پاسداشت این ایام داشته و شیعیان خویش را نیز دعوت به مراقبت از این سه ماه پیش رو می‌کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در ادامه با اشاره به اهمیت حاکمیت اسلامی در کشور گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اصول و مبانی انقلاب بر پایه اصول و ارزش‌های دین اسلام بنا شده و انقلاب عین اسلام است که با هدف ترویج آموزه‌های اسلامی در سال ۵۷ به ثمر رسید.

عزت و امینت کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام علیی عزت و امینت کشور را دستاورد مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: وجود شخصیت امام خمینی (ره) باعث بروز انقلاب و تغییر و تحول در حکومت ایران شد و انقلاب اسلامی را با اتحاد و یکپارچگی مردم پدید آورده و عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور فراهم کرد.

وی تاکید کرد: حقانیت انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده و لذا مهم‌ترین عامل دفاع از انقلاب حقانیت این حکومت بوده چرا که امداد الهی نیز زمانی شامل امت اسلامی می‌شود که موضع حق بوده و مردم برای رسیدن به هدف خویش و دفاع از آرمان‌های خود تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در پایان بر ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: علما و روحانیون در مساجد ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب، مردم را به شرکت گسترده در مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر