رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: به دنبال شایعات افزایش قیمت آرد و نان برخی از هموطنان نسبت به تهیه نان بیشتر در روزهای اخیر اقدام کرده و این امر به مشکلات تأمین نان در سطح شهر و شلوغی برخی نانوایی‌ها منجر شده است. وی تصریح کرد: هیچ‌گونه افزایش […]

رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: به دنبال شایعات افزایش قیمت آرد و نان برخی از هموطنان نسبت به تهیه نان بیشتر در روزهای اخیر اقدام کرده و این امر به مشکلات تأمین نان در سطح شهر و شلوغی برخی نانوایی‌ها منجر شده است.

وی تصریح کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی را در توزیع آرد و نان تهیه شده در نانوایی‌ها مشاهده نمی‌شود و به هیچ وجه قرار نیست نان عرضه شده به مردم افزایش قیمت داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه در کنار نانوایی‌های موجود در سطح شهر، عده‌ای از نانوایی‌های منتخب در اردبیل به صورت شبانه‌روزی پخت کرده و نان لواش در بسته‌بندی‌های مختلف وارد چرخه مصرف می‌کنند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۰ هزار قرص نان در واحدهای صنفی مختلف توزیع شده تا مردم در تهیه نان خود با مشکلی روبه‌رو نشوند.

صادقی افزود: به دلیل انتشار شایعات بی‌پایه و اساس مبنی بر افزایش قیمت نان و کمبود آرد سهمیه‌ای، در برخی از نانوایی‌ها با صف‌های طولانی و انبوه حضور مردم روبه‌رو هستیم که به هیچ وجه مردم نباید به شایعات غیرواقعی و بی‌پایه و اساس توجه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمامی نانوایی‌ها هم اکنون با نظارت کامل و بازرسی‌های مستمر اقدام به تهیه و عرضه نان می‌کنند و ما در سطح شهر هیچ‌گونه مشکلی را در تأمین آرد برای نانوایی‌ها و یا افزایش قیمت آن نداریم و نان به قیمت قبلی در سطح بازار عرضه می‌شود.

صادقی از برخورد با برخی تخلفات مبنی بر احتکار، فروش آرد خارج از شبکه و واحدهای نانوایی متخلف خبر داد و اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با افرادی که به مسائل پیرامونی آرد و نان دامن می‌زنند، برخورد جدی شده و آرامش در سطح عرضه و توزیع به وجود آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا به میزان کافی و با کیفیت مناسب نان تهیه شده و در اختیار عموم مردم به راحتی قرار گیرد که قطعاً خرید روزانه مردم و تهیه نان به میزان نیاز ما را در حل این مشکلات و دغدغه‌های احتمالی یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع