به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر یکشنبه در جمع دانشجویان بسیجی فعال در اردبیل با بیان اینکه هم اکنون برای رسیدن به قله‌ها و فتح الفتوح در عرصه‌های مختلف باید با روحیه انقلابی، جهادی کار شد، اظهار کرد: عرصه فرهنگ به عنوان بهترین عرصه برای نقش‌آفرینی در برهه فعلی است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر یکشنبه در جمع دانشجویان بسیجی فعال در اردبیل با بیان اینکه هم اکنون برای رسیدن به قله‌ها و فتح الفتوح در عرصه‌های مختلف باید با روحیه انقلابی، جهادی کار شد، اظهار کرد: عرصه فرهنگ به عنوان بهترین عرصه برای نقش‌آفرینی در برهه فعلی است.

وی با اشاره نقش مهم و اساسی مقابله با جنگ روحی و روانی در جنگ نرم دشمنان، افزود: استکبار همواره درصدد است مانع ایجاد کانون قدرت در منطقه خاورمیانه شود تا همچنان با غارت ثروت منطقه و حکمرانی در قلب استراتژیکی‌ترین نقطه جهان به مقاصد و اهداف خود برسد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: جهاد تبیین و شناخت فرصت‌ها به عنوان رسالت دانشجویان در جنگ روحی و روانی دشمنان است و در این زمینه تبیین اهمیت جهاد تبیین جزو اولویت‌های اساسی بوده و نیازمند بصیرت‌افزایی و روشنگری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم هستیم.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: دوره‌های تخصصی و توانمندسازی باید دارای نتیجه و خروجی باشد و در برابر نقشه‌های حساب شده دشمنان با برنامه و متحد و منسجم حرکت کرد تا بتوانیم دفاع فرامرزی از کشور داشته باشیم و برای دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور پرچم کشور را در عرصه‌های مختلف فراتر از مرزها به اهتزاز درآوریم.

وی افزود: بسیج همواره بسیج است و بی‌شک کارهای ناممکن و دشوار در کشور ما همواره با دستان پرتوان بسیج گره گشایی و به سرمنزل مقصود رسیده است.

انتهای پیام/

منبع