مریم موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه تعداد ۲۰۰ نفر در ۴ کارگاه تولیدی فرش دستباف مشغول به کار هستند گفت: ما سالانه ۷۲۰ مترمربع فرش تولید و روانه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان می کنیم. تولید کننده فرش دستباف در اردبیل گفت: ما تولیداتی از جمله طرح ریز ماهی داریم […]

مریم موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه تعداد ۲۰۰ نفر در ۴ کارگاه تولیدی فرش دستباف مشغول به کار هستند گفت: ما سالانه ۷۲۰ مترمربع فرش تولید و روانه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان می کنیم.

تولید کننده فرش دستباف در اردبیل گفت: ما تولیداتی از جمله طرح ریز ماهی داریم که مختص اردبیل است اما به دلیل نداشتن برند طرح، این تولیدات با نام سایر شهرها روانه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان می شود.

وی با اشاره به تولید فرش دستباف در رج های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ اظهار کرد: متاسفانه عدم صادرات محصولات تولیدی باعث شده که فرش های تولیدی ما به قیمت واقعی خود به فروش نرسد.

موسوی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان از تولیدکنندگان و کارآفرینان گفت: مسئولان در بازدید از کارگاه های ما وعده وعیدهای زیادی می دهند اما در عمل هیچ حمایتی از ما نمی شود.

تولید کننده فرش دستباف افزود: در مرجعه برای دریافت تسهیلات، پیشنهاد تسهیلات با بهره ۱۸ درصد را می دهند که این تسهیلات برای تولیدکنندگان کمرشکن است.

وی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های جاری و…، افزود: متاسفانه این مسئله شرایط را زرای تولیدکنندگان سخت کرده است.

موسوی به مشکلات بیمه بافندگان نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این خصوص هیچ کس پاسخگو نیست و کسی درد بافندگان را نمی شنود.

انتهای پیام/

منبع