به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرشاد پیوس در حاشیه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه برگزار می‌شود گفت: اعتقاد دارم عدالت کامل در قرعه کشی رعایت شد. تیم‌های لیگ برتری با یکدیگر جدال خواهند کرد. وی ادامه داد: آلومینیوم حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرشاد پیوس در حاشیه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه برگزار می‌شود گفت: اعتقاد دارم عدالت کامل در قرعه کشی رعایت شد. تیم‌های لیگ برتری با یکدیگر جدال خواهند کرد.

وی ادامه داد: آلومینیوم حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود و اعتقاد دارم این بازی می‌تواند جذاب باشد. هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید با تمام قوا به میدان برود.

فرشاد پیوس خاطرنشان کرد: پرسپولیس و آلومینیوم چندین بار با یکدیگر بازی کرده اند و به نقاط قوت و ضعف همدیگر کاملاً آشنا هستند و این می‌تواند در نتیجه تأثیرگذار باشد.

وی در پایان و در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و اعتقاد دارم می‌تواند در بازی‌های آینده برنده باشد. البته صحبت در مورد قهرمانی این تیم زود است و باید منتظر بازی‌های این تیم در ادامه فصل باشیم.

انتهای پیام/

منبع