به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عباس جهانگیرزاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های راه و بنیاد مسکن در بیله‌سوار اظهار کرد: شهرستان بیله‌سوار به دلیل واقع شدن در وضعیت ترانزیتی و گمرکی نیازمند توسعه راه‌ها به ویژه چهار خطه کردن محور بیله‌سوار به گرمی است تا خودروهای ترانزیتی به راحتی تردد خود را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عباس جهانگیرزاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های راه و بنیاد مسکن در بیله‌سوار اظهار کرد: شهرستان بیله‌سوار به دلیل واقع شدن در وضعیت ترانزیتی و گمرکی نیازمند توسعه راه‌ها به ویژه چهار خطه کردن محور بیله‌سوار به گرمی است تا خودروهای ترانزیتی به راحتی تردد خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: پیمانکار این پروژه در مسیر بیله‌سوار تا گرگ‌تپه با ظرفیت کمتری در ماه‌های گذشته فعالیت داشته که از اداره کل راه و شهرسازی درخواست کردیم این ظرفیت را تا ۲ برابر افزایش دهد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با تأمین اعتبار از محل تهاتر نفت برای قرارگاه خاتم‌الانبیاء قرار شده محور بزرگراهی گرمی به سمت بیله‌سوار با شتاب بیشتری اجرایی و عملیاتی شده تا ما در سال آینده شاهد بهره‌برداری از بخش عظیمی از محور گرمی – بیله‌سوار باشیم.

جهانگیرزاده افزود: در کنار تأمین اعتبار از ردیف‌های ملی، قرار است کمربندی بیله‌سوار نیز به صورت کامل با همراهی راهداری و نصب علائم و گاردریل به خودروهای عبور خدماتی ارائه کرده و در حقیقت شرایط مطلوب و کم خطری را در ترددهای جاده‌ای شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با داشتن ردیف اعتبار ملی و همچنین تأمین قیر رایگان باید به پروژه‌های عمرانی و زیرسازی در شمال استان سرعت بدهند که علاوه بر محورهای ارتباطی بیله‌سوار به سمت گرمی و اتصال به مرکز استان، در شهرستان پارس‌آباد نیز تکمیل محور سربند از اولویت‌های اصلی است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دغدغه مردم شمال استان ایمن‌سازی راه‌ها با هدف کاهش تلفات جاده‌ای است که در این زمینه پیمانکاران طرح‌های توسعه بزرگراهی باید با سرعت بیشتر به تکمیل این طرح‌های زیربنایی کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع