بابک رضازاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در سال های اخیر به دلیل غفلت مسئولان توانمندی های این شهرستان در مسیر جذب گردشگر و سرمایه گذار مورد بی مهری و غفلت قرار گرفته در حالی که رویداد ۲۰۲۳ بهترین فرصت را برای این امر فراهم کرده است. وی خاطرنشان کرد: هرچند […]

بابک رضازاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در سال های اخیر به دلیل غفلت مسئولان توانمندی های این شهرستان در مسیر جذب گردشگر و سرمایه گذار مورد بی مهری و غفلت قرار گرفته در حالی که رویداد ۲۰۲۳ بهترین فرصت را برای این امر فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در روزهای اخیر سفرای کشورهای عضو اکو بازدیدی را از مشگین شهر به عنوان قطب گردشگری شمالغرب نداشتند اما می توانیم با تدارک یک سفر و بازدید رایزنان اقتصادی سفارتخانه های کشورهای عضو اکو در تابستان بیشتر توانمندی های مغفول مشکین، مغان و خلخال را به آنها معرفی کنیم.

با قهر و بی تفاوتی نسبت به رویداد ۲۰۲۳ نمی تواند کاری از پیش برد

فعال رسانه ای و اجتماعی شهرستان مشگین شهر تدارک زیرساخت مناسب به ویژه راه دسترسی ایمن را در مسیرهای گردشگری این شهرستان به ویژه آب های گرم یادآور شد و بیان کرد: سال هاست که مسئولان وعده آسفالت راه قهقهه، آبگرم قوتورسوئی، موئیل و …، را می دهند در حالی که هیچ اتفاقی در این حوزه رخ نداده است.

رضازاده ادامه داد: نماینده این شهرستان با قهر و بی تفاوتی نسبت به رویداد ۲۰۲۳ نمی تواند کاری از پیش ببرد بلکه بهتر است در بستر تفاهم و تعامل بیشترین جذب سرمایه گذار و گردشگر خارجی را در رویداد ۲۰۲۳ به سمت مشگین شهر رقم بزنیم تا بهترین بهره را از این فرصت استثنائی برده باشیم.

وی تصریح کرد: بزرگراه اردبیل – مشگین شهر و کمربندی مشکین شهر سال هاست که در حد وعده و شعار باقی مانده در حالی که همچون زیرساخت ناقص بهداشتی و درمانی و سایر حوزه ها باید نگاه مطالبه گرانه مورد توجه قرار گیرد.

شهریری هویت جهانی دارد

فعال رسانه ای و اجتماعی شهرستان مشگین شهر گفت: شهریری با داشتن هویت جهانی از مناطق پرجاذبه مشکین شهر است که حتی قدمتی بالاتر از تخت جمشید، پاسارگاد و سایر بناهای تاریخی دارد و به راحتی می توان چنین منطقه ای را به محل ورود گردشگران و مسافران تبدیل کرد.

رضازاده خاطرنشان کرد: ما حتی آبگرم قوتورسوئی را با خواص درمانی بی نظیر برای بیماری های پوستی به شایستگی معرفی نکردیم و نتوانستیم کار موثر و ارزشمندی را در این حوزه انجام دهیم.

وی گفت: در مسیر توسعه همه جانبه ما به تعامل و همدلی بیشتر نیازمندیم تا به دور از وعده ها و شعارهای ناممکن به سمت جلب اعتماد مردم حرکت کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار