به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا قاسمیان ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه فرماندار شهرستان نمین با اشاره اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: سرمایه معنوی بالاتر از سرمایه مادی است این فهم را انقلاب اسلامی ایران برای ما ایجاد کرده است. وی ادامه داد: حکومت‌ها معمولاً به دنبال سه هدف امنیت، رفاه و آزادی هستند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا قاسمیان ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه فرماندار شهرستان نمین با اشاره اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: سرمایه معنوی بالاتر از سرمایه مادی است این فهم را انقلاب اسلامی ایران برای ما ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: حکومت‌ها معمولاً به دنبال سه هدف امنیت، رفاه و آزادی هستند امنیت اولین مؤلفه و از گران‌ترین کالاها است اگر امنیت نباشد سرمایه‌های مادی و معنوی به هدر خواهد رفت.

قاسمیان با اشاره به اینکه ممکن است در کشوری با وجود رفاه بالا، مردم عزت و عفت نداشته باشند افزود: کشور ما در سایه انقلاب اسلامی دو هدف مهم دارد آن محبت و کرامت است هدف انقلاب اسلامی تعالی انسان‌ها است در کشور ما امنیت رفاه و آزادی هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به کرامت انسانی است.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ما را به صورت گزینشی ترور کردند آنها هر شخصی که بنا را خدمت به مردم گذاشته بود ترور کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به ظرفیت‌ها و سابقه تاریخی و فرهنگی شهرستان نمین اشاره و افزود: مردم به کمک مسئولان بیایند و هر آنچه نیاز شهرستان است از مسئولان بخواهند در تصمیم سازی های قوی به مسئولان کمک کنند.

وی ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق از فرماندار جدید خواست حق مردم را ادا کند و زمینه‌های برخورداری از جذب بودجه برای شهرستان را فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم، که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، طیب امینی به عنوان فرماندار جدید شهرستان نمین معرفی و از خدمات عاطف ناصری فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع