به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، هاشم علایی صبح پنجشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: طرح ویژه کنترل کمی فرآورده‌ها با هدف بررسی کم فروشی و الزامات برچسب گذاری فرآورده‌های تولیدی در اردبیل اجرایی می‌شود. وی خواستار برخورد جدی با عاملان کم‌فروشی شد و افزود: با توجه به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، هاشم علایی صبح پنجشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: طرح ویژه کنترل کمی فرآورده‌ها با هدف بررسی کم فروشی و الزامات برچسب گذاری فرآورده‌های تولیدی در اردبیل اجرایی می‌شود.

وی خواستار برخورد جدی با عاملان کم‌فروشی شد و افزود: با توجه به آموزش‌های به روز کارشناسان این اداره کل در این زمینه، پایش و نظارت بر کم فروشی در سطح واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و برخورد قاطعانه با متخلفان در استان آغاز شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: در اجرای طرح ویژه اوزان و مقیاس‌ها که محصولات تولیدی واحدهای صنایع غذایی استان در اولویت این طرح قرار دارد، فرآورده‌ها از نظر کمیت با توجه به اظهارات درج شده در نشانه گذاری پایش می‌شود.

علایی خاطر نشان کرد: فرآورده‌هایی مثل انواع محصولات چیپس و اسنک، پودرهای شوینده، خمیردندان، مرغ و گوشت بسته بندی شده، قند و شکر بسته بندی شده، بستنی، صابون، انواع شکلات، تافی و آب نبات بسته بندی شده، انواع کره، انواع سس‌های غذا، رب گوجه فرنگی، عسل و غذاهای آماده و نیمه آماده در این طرح بررسی می‌شوند.

وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان وظیفه دارد بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیر استاندارد جلوگیری کند و با هرگونه کم فروشی برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر