حسین پیرموذن در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: این طرح که در حال حاضر توسط جهاد دانشگاهی در استان اجرا می‌شود از مزایای خوبی برخوردار است و در صورت اتصال به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ۲ هزار نفر از متقاضیان، می‌تواند موفقیت قابل توجهی در کاهش نرخ بیکاری در استان باشد. وی […]

حسین پیرموذن در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: این طرح که در حال حاضر توسط جهاد دانشگاهی در استان اجرا می‌شود از مزایای خوبی برخوردار است و در صورت اتصال به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ۲ هزار نفر از متقاضیان، می‌تواند موفقیت قابل توجهی در کاهش نرخ بیکاری در استان باشد.

وی افزود: حمایت مالی در این طرح نباید محدود به پیشران‌ها شود، بلکه متقاضیان نیز بایستی از تسهیلات مادی برخوردار شوند تا همگام با کارفرما، وضعیت معیشتی کارکنان در یک مجموعه نیز بهبود یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل افزود: جهت اجرای موفقیت‌آمیز طرح توسعه مشاغل خانگی، آمادگی هرگونه همکاری با دبیرخانه این طرح را داریم چرا که اجرای چنین طرح‌هایی، نقش موثری در کمک به وضعیت معیشتی برخی از خانواده‌ها و کاهش بیکاری در استان دارد.

پیرموذن با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دبیرخانه واحد اردبیل گفت: تمام این فعالیت‌ها با هدف اتصال سریع متقاضیان به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کار انجام می‌گیرد.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات موجود به‌خصوص شیوع ویروس کرونا که مانع اصلی در برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری و برخی فعالیت‌های دیگر دبیرخانه به‌شمار می‌آید، تاکنون بیش از ۳۹۰ نفر از متقاضیان دبیرخانه به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کار معرفی شده‌اند و اقدامات جدی جهت اتصال به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کار سایر متقاضیان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع