مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از طرح شکایت برای تعیین تکلیف زمین‌های موقوفه در سطح شهر اردبیل در صورت عدم همکاری مجموعه شهرداری اردبیل خبر داد.

اکبر قیامی اظهار کرد: در صورت عدم همکاری مجموعه شهرداری اردبیل در رابطه با تعیین تکلیف زمین‌های موقوفه در سطح شهر اردبیل این مشکل را از طریق طرح شکایت در دادگستری اردبیل پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: به صورت جدی پیگیر مسایل و موارد مورد اختلاف اوقاف و سایر ادارات هستیم اما در خصوص موارد مطرح شده در رابطه با مجموعه شهرداری اردبیل هر بار از سوی این مجموعه برای برگزاری جلسه بهانه‌های مختلفی مطرح شده که امیدواریم این موضوع با مذاکره حل شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای حل این موضوع انجام دادیم و کم کاری از سوی شهرداری است و متاسفانه تا به امروز موفق به برگزاری جلسه با این مجموعه نشدیم.

قیامی تصریح کرد: چندین سال است که با مجموعه شهرداری اردبیل در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که یک بخشی از این موارد حل شده اما بخش اعظمی از این مسایل حل نشده است.

وی اضافه کرد: این وظیفه ذاتی ما است که پیگیری مسائل اداره کل اوقاف و امور خیریه باشیم و امیدواریم تمامی مشکلات این حوزه در فضایی صمیمی برطرف شود و در این راستا تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: هدف اصلی اداره اوقاف و امور خیریه خدمت‌رسانی مطلوب به همشهریان عزیز است که در این راستا این مجموعه تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار فارس در اردبیل، اکبر قیامی پیش از این نیز بارها در مورد مذاکره برای تعیین تکلیف برخی از موقوفات داخل شهر اردبیل از جمله زمین پارک آرتا اعلام آمادگی کرده بود.