حبیب فتحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: طرح‌های دانشگاهی در اردبیل به منظور اجرای بهینه و مطلوب طرح‌های زیباسازی شهری مورد استقبال قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه دانشگاه محقق به لحاظ بار علمی، رتبه، خروجی و حتی از لحاظ فیزیکی جزو بهترین دانشگاه‌ها در سطح کشور […]

حبیب فتحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: طرح‌های دانشگاهی در اردبیل به منظور اجرای بهینه و مطلوب طرح‌های زیباسازی شهری مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق به لحاظ بار علمی، رتبه، خروجی و حتی از لحاظ فیزیکی جزو بهترین دانشگاه‌ها در سطح کشور است، گفت: اجرای بهینه و مطلوب طرح‌های زیباسازی شهری در شهر نیازمند همکاری دوسویه شورا و شهرداری با دانشگاه است.

رئیس‌کمیسیون زیباسازی محیط شهری شورای شهر اردبیل با اشاره به جابجایی پل عابر پیاده خیابان دانشگاه و هدایت پل به سمت داخل محوطه دانشگاه بیان کرد: لایحه جابجایی این‌پل در دور پنجم شورا مطرح شد و چون مبلغی به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز داشت متأسفانه بی نتیجه ماند.

فتحی با بیان اینکه شورا و شهرداری نیابد به گونه‌ای تصمیم بگیرند که بعداً دچار مشکل شده و شهرداری و شورا پاسخگو باشد، گفت: از شهردار اردبیل درخواست داریم به شکل قانونی مشکل دانشگاه را حل کند.

وی با بیان اینکه اگر عابری در خیابان دانشگاه تصادف کند مقصر شهرداری است، تصریح کرد: چنانچه پل عابر واقع درخیابان دانشگاه به داخل دانشگاه و صرفاً جهت استفاده دانشجویان انتقال یابد، باید تمام جوانب انتقال این پل در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر