ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین نامگذاری شده است ضعف عملکرد برخی دستگاه‌ها نظیر جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری دور از انتظار و مشهود بوده است.

به گزارش آذرمغان، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان گرمی سخن می گفت، ادامه داد: به نظر می رسد این دو دستگاه علمی و پژوهشی که ارتباط مستقیم با موضوعات فناوری و دانش بنیان دارند دچار سوء مدیریت شده اند چرا که هم در سطح استان و هم در سطح شهرستان گرمی نتوانسته اند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری هر کدام فقط تابلویی را در شهرستان گرمی به ساختمانی نصب کرده و هیچ‌گونه اقدام قابل توجهی در سطح شهرستان از خود نشان نداده اند.

اسماعیلی از مدیران شهرستان گرمی خواست در اسرع وقت تکلیف حضور، عدم حضور، نوع فعالیت و همچنین نوع انتظارات از پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی را مشخص نمایند تا این دستگاه ها به جای اینکه به توسعه علم و فناوری در شهرستان کمک کنند، بار اضافه بر دوش آن نباشد.

نماینده مردم شریف شهرستان های گرمی و انگوت افزود: انتظار ما از دستگاه های اجرایی اینست که به توسعه و رفع محرومیت شهرستان های گرمی و انگوت یاری رسانند و زمینه ورود علوم و صنایع جدید را در این مناطق فراهم آورند.

وی از مدیران پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی استان اردبیل خواست فقط به داشتن یک تابلو به بهانه ایجاد ردیف استخدامی اکتفا نکرده و اثربخشی این دو مجموعه را در منطقه نشان دهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مریم صدیقی