بهروز رزمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ضریب نفوذ پهنای باند ثابت در اردبیل به ۳۳.۸ درصد افزایش یافته و ۴۰ هزار پورت اینترنت ثابت در سطح شهر اردبیل راه‌اندازی شده است. وی بیان کرد: واگذاری خدمات اینترنتی در چهار شهرک مسکونی شهر اردبیل محقق شده و برای توسعه شبکه فیبرنوری منازل […]

بهروز رزمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ضریب نفوذ پهنای باند ثابت در اردبیل به ۳۳.۸ درصد افزایش یافته و ۴۰ هزار پورت اینترنت ثابت در سطح شهر اردبیل راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: واگذاری خدمات اینترنتی در چهار شهرک مسکونی شهر اردبیل محقق شده و برای توسعه شبکه فیبرنوری منازل مسکونی با هدف افزایش خطوط مشترک دیجیتال نامتقارن و خطوط مشترک دیجیتال نامتقارن با نرخ بیت بالا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت: در طول سال جاری تجهیزات لازم برای حل مشکل اینترنت در چهار شهرک مسکونی شهر، از جمله شهرک مخابرات، شهرک نادری، شهرک کشاورزی و شهرک طلائیه تامین شده و آماده واگذاری خدمات هستیم.

رزمی بیان کرد: افزایش پهنای باند ورودی استان نسبت به سال گذشته محقق شده و در حال حاضر مشترکان فعال پهن باند ثابت، ۱۰۸ هزار و ۷۹۷ نفر است.

انتهای پیام/

منبع