سیدکمال الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: اهمیت به توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور باید منظومه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل تهیه و تدوین شده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد تا بتوانیم چشم‌انداز توسعه استان را در آینده‌ای نزدیک ترسیم کنیم. وی […]

سیدکمال الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: اهمیت به توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور باید منظومه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل تهیه و تدوین شده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد تا بتوانیم چشم‌انداز توسعه استان را در آینده‌ای نزدیک ترسیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تبیین درست جایگاه شوراها هستیم گفت: باید با همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به تبیین جایگاه شوراها موفق عمل کرده و با برنامه‌ریزی صحیح بهترین راهبرد و اقدام موثر برای معرفی جایگاه و هدفگذاری شوراهای شهر و روستاها انجام دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی باید به نحوی باشد تا بتوانیم با بهترین راهبرد و اقدام موثر نسبت به معرفی جایگاه و هدفگذاری شوراهای شهر و روستاها اقدامات لازم را انجام دهیم. در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های مختلف اولویت‌ اساسی برای بهره‌گیری از توانمندی‌های قانونی شوراها است. با توجه به اینکه ظرفیت‌های متنوعی در ۳۲ شهر استان اردبیل برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که درصدد هستیم با اعمال کسب منابع درآمد پایدار شهری نسبت به استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدامات لازم و اساسی را انجام داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: نوسازی ناوگان خودرویی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان یک ضرورت اساسی و بهره‌گیری از ظرفیت ۳۰ درصدی منابع شهرداری و دهیاری‌ها برای نوسازی ماشین‌آلات و تجهیزات با کمک ۷۰ درصدی وزارت کشور در دستور کار قرار گرفته که درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به نوسازی ناوگان خودرویی اقدام شود که در این زمینه از شوراها درخواست داریم تا از ایجاد توقع نابجا و وعده‌های ناممکن پرهیز کرده و به تناسب ظرفیت‌های موجود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

میرجعفریان اضافه کرد: شوراها باید نسبت به قانون محوری و برنامه‌مداری اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم با تعامل و همدلی کارها را پیش برده و نارسایی‌های موجود را از بین ببریم و با مدیریت شهری نسبت به ایجاد درآمد پایدار گام‌های اساسی و هدفمند برداریم که در این زمینه استفاده از توان بخش خصوصی لازمه اساسی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار