به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از استانداری اردبیل، سید حامد عاملی اظهار کرد: مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط با صدور مجوزهای سرمایه گذاری و متولیان بخش خصوصی در خصوص تسهیل در روند سرمایه گذاری باید بیش از پیش تلاش کرده و به تقویت بخش تولید اهمیت بیشتری قائل شوند. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از استانداری اردبیل، سید حامد عاملی اظهار کرد: مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط با صدور مجوزهای سرمایه گذاری و متولیان بخش خصوصی در خصوص تسهیل در روند سرمایه گذاری باید بیش از پیش تلاش کرده و به تقویت بخش تولید اهمیت بیشتری قائل شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت تولید و کاهش مقررات غیر ضروری در حوزه تولید، افزود: ماموریت مسئولان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مضاعف شده و باید بیش از پیش در این راستا تلاش شده و زمینه سرمایه گذاری و تولید، تسهیل شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه حمایت از تولید خط قرمز ماست، افزایش درآمدهای مالیاتی را به شرط افزایش تولید و درآمد، دارای توجیه دانست.

عاملی تصریح کرد: رونق تولید در استان علاوه بر رشد اقتصادی، افزایش میزان درآمدهای مالیاتی را به دنبال دارد.

استاندار اردبیل در ادامه خواستار فعال سازی پنجره واحد سرمایه گذاری، تشریح اطلس سرمایه گذاری و ارائه برنامه های تسهیل در خصوص جذب و حمایت از سرمایه گذاران در اداره کل اقتصاد و دارایی استان شد.

انتهای پیام/

منبع