حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار داشت: پروژه مهم و استراتژیک راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از مطالبات مهم استان اردبیل و نیز خواسته‌ی بحق مردم است که در طول سال‌های اخیر با سرعت قابل قبولی در حال اجراست و علی‌رغم مشکلات اقتصادی بدون وقفه ادامه دارد. وی بیان کرد: […]

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار داشت: پروژه مهم و استراتژیک راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از مطالبات مهم استان اردبیل و نیز خواسته‌ی بحق مردم است که در طول سال‌های اخیر با سرعت قابل قبولی در حال اجراست و علی‌رغم مشکلات اقتصادی بدون وقفه ادامه دارد.

وی بیان کرد: پیگیری اجرای این پروژه با جدیت در اردبیل ادامه دارد که در این راستا، رفع مشکلات و مسائل در حوزه‌های مختلف را مبنای کار قرار داده‌ایم که به همین منظور خواستار اختصاص ریل‌های راه‌آهن اردبیل از طریق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، برای اجرای پروژه هستیم.

عضو مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس گفت: برنامه‌ریزی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و مهم استان در حال انجام و در این زمینه مجلس با ورود جدی به مسئله پیگیر رفع مشکلات و تحقق اهداف مورد نظر است.

موسوی افزود: از دیگر مطالباتی که در اردبیل مورد پیگیری قرار گرفته می‌توان به اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای سیستم روشنایی فرودگاه اردبیل، اختصاص صد در صدی ۲۰۰ میلیارد ریال برای جاده‌های روستایی حوزه انتخابیه و تأمین اعتبارات لازم و کافی برای اجرای پروژه‌ها اشاره کرد.

وی تصریح کرد: نباید از هیچ تلاشی برای توسعه پروژه‌های عمرانی استان استفاده شود که این مسئله با جدیت پیگیری می‌شود تا بتوانیم با تلاش‌های انجام یافته به اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

منبع