به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اکبر نیکزاد عصر پنجشنبه در همایش حامیان آیت الله رئیسی در اردبیل اظهار کرد: انتخابات یعنی اینکه خود مردم برای امورات کشور تصمیم بگیرند و با یک انتخاب اصلح سرنوشت مطلوبی را برای خود و کشور رقم می‌زنند. وی افزود: برگزاری انتخابات متعدد در نظام مقدس جمهوری اسلامی به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اکبر نیکزاد عصر پنجشنبه در همایش حامیان آیت الله رئیسی در اردبیل اظهار کرد: انتخابات یعنی اینکه خود مردم برای امورات کشور تصمیم بگیرند و با یک انتخاب اصلح سرنوشت مطلوبی را برای خود و کشور رقم می‌زنند.

وی افزود: برگزاری انتخابات متعدد در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نظام مردم سالاری را در ایران نشان می‌دهد و اهمیت و جایگاه بالای مردم در ایران اسلامی با انتخابات نمایان می‌شود.

استاندار اسبق اردبیل تصریح کرد: مردم بدانند اگر انتخاب خوب داشته باشند نتیجه خوب نیز حاصل خواهد شد و در وهله اول خیر آن را خود مردم خواهند دید، اما انتخاب غیر اصلح به خود مردم ضربه می‌زند و سبب بروز مشکلات فراوان در کشور می‌شود.

نیکزاد یادآور شد: عملکرد نامطلوب دولت روحانی سبب شده تا محبوبیت این دولت به زیر ۷ درصد برصد که عوامل متعددی در این موضوع دخیل است.

وی ادامه داد: گرانی به یکباره بنزین، فجایع ایجاد شده در حوزه بورس، مشکلات معیشتی و اقتصادی، تورم و گرانی از جمله عوامل مهم کاهش رغبت مردم نسبت به دولت روحانی است.

استاندار اسبق اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزنده آیت الله رئیسی در قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: کارنامه بسیار خوب آیت الله رئیسی برای همگان مشخص است و به خوبی مردم می‌دانند وی صرفاً بخاطر مردم و حل مشکلات مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

نیکزاد تصریح کرد: آیت الله رئیسی صرفاً بخاطر مردم و برای درد مردم آمده است و وی بارها گفته است که نمی‌توانم درد مردم را ببینم و آرام بنشینم.

وی گفت: در روز ۲۸ خرداد ماه مردم ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد و با حضور حداکثری خود سبب ناامیدی دشمنان می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع