به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، داور همتی عصر یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: این فرمانده بی‌نظیر نه تنها با تلاش و جدیت خود سعی کرد افتخارات بی‌نظیری را برای کشور خلق کند بلکه منافقان را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن زمین‌گیر کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، داور همتی عصر یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: این فرمانده بی‌نظیر نه تنها با تلاش و جدیت خود سعی کرد افتخارات بی‌نظیری را برای کشور خلق کند بلکه منافقان را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن زمین‌گیر کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس منافقان کوردل ۲۳ سال قبل تصمیم گرفتند تا این فرمانده رشید جبهه‌های حق علیه باطل را به شهادت برسانند که امروز عظمت چنین فرماندهانی را در عرصه نظامی به یادگار برای همیشه زنده نگه داشتیم.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش گفت: قهرمان نام آشنای کشورمان در عرصه دفاع مقدس و بعد از آن در حالی در سن ۵۵ سالگی به فیض شهادت رسید که لحظه‌ای از ولایت‌مداری و دفاع از این مرز و بوم خسته نشد بلکه با روحیه ولایی و خستگی‌ناپذیر خود دشمن را به ستوه آورده بود.

همتی افزود: جمهوری اسلامی ایران به وجود چنین فرماندهان رشید و دلاور افتخار می‌کند و قطعاً در کنار ستاره‌های درخشان این مرز و بوم نام و یاد صیاد شیرازی برای همیشه خواهد درخشید.

وی سلحشوری‌های ارتش را در ۴۳ سال گذشته یادآور شد و خاطرنشان کرد: ارتش در هر صحنه و برهه‌ای سعی کرده تا دفاع از ولایت، حریم این کشور و حقانیت اسلام را بر هر حرکت دیگری ترجیح داده و زمینه عزت و عظمت واقعی را فراهم کند.

همتی اضافه کرد: ارتش فرماندهان رشیدی همچون صیاد شیرازی در دامن پاک خود پرورش داده و امروز ارتش مخلصانه در صحنه‌های مختلف در اوج عزت تلاش می‌کند تا حریم‌دار کشور، اسلام و ولایت باشد.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش بیان کرد: هر چند منافقان سعی کردند تا انسان‌های والامقامی را از دست ما بگیرند اما ما به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در این کشور که صادقانه و مردانه در برابر هجمه‌های آنها ایستاده‌اند، افتخار می‌کرده و به صراحت اعلام می‌کنیم که منافقان برای همیشه در برابر عظمت این ملت خوار و ذلیل هستند.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای ارتشی تجلیل و حاضران با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

منبع