به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال هال سیتی روز چهارشنبه گذشته در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس برابر میدلزبورو با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی سیتی که در ترکیب اصلی حضور داشت در دقیقه ۴۱ با یک ضربه سر زیبا موفق شد تک گل تیمش را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال هال سیتی روز چهارشنبه گذشته در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس برابر میدلزبورو با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی سیتی که در ترکیب اصلی حضور داشت در دقیقه ۴۱ با یک ضربه سر زیبا موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند اما در نهایت این میدلزبورو بود که برنده از زمین خارج شد.

با این حال صیادمنش پس از پشت سر گذاشتن دو دوره مصدومیت طولانی به تدریج به روزهای اوج خود بازگشته و در هفته‌های پایانی چمپیونشیپ بار دیگر توانایی‌هایش را به نمایش گذاشته است.

صیادمنش غرق در تمجید سرمربی هال‌سیتی/ ضربه او باورنکردنی بود
ضربه سر صیادمنش مقابل میدلزبورو

«لیام روسنیر» سرمربی هال سیتی یکی از حامیان اصلی مهاجم ایرانی تیمش بوده است؛ چه زمانی که صیادمنش مصدومیت‌های سنگینی را پشت سر می‌گذاشت و چه حالا که این بازیکن ۲۱ ساله موفق شده اعتمادش را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند.

روسنیر پیش از دیدار هال سیتی با واتفورد بار دیگر لب به تمجید از اللهیار پرداخت و در حمایت از او سنگ تمام گذاشت.

روسنیر گفت: او (اللهیار صیادمنش) فقط ۲۱ سال دارد. او هنوز در حال یادگیری بازی است. من عاشق این هستم که همه چیز را در بازی ارائه می‌دهد.

وی افزود: ضربه سر اللهیار مقابل میدلزبورو باورنکردنی بود. او کسی است که از کار با او واقعاً خوشحال و راضی بوده‌ام.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر