طهماسب فرهنگ در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به تعداد ۳۶۸ طرح کشاورزی، ۸۲۶ طرح صنعتی و ۴۸۵ طرح خدماتی انجام شده که مبلغ پرداختی برای این طرح‌ها بالغ بر یک‌هزار و ۹۳۲ میلیارد ریال بوده است. وی تصریح کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات برای […]

طهماسب فرهنگ در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به تعداد ۳۶۸ طرح کشاورزی، ۸۲۶ طرح صنعتی و ۴۸۵ طرح خدماتی انجام شده که مبلغ پرداختی برای این طرح‌ها بالغ بر یک‌هزار و ۹۳۲ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات برای طرح‌های بخش کشاورزی، صنعت و خدمات فرصت اشتغال ۲ هزار و ۱۵ نفر در استان اردبیل در دولت سیزدهم فراهم آمده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: در این مدت در قالب تسهیلات ضروری و معیشت ۷۱۲ مورد وام به مبلغ ۸۶ میلیارد ریال پرداخت شده که مجموع پرداختی صندوق کارآفرینی امید برای طرح‌های حوزه‌ اشتغال و ضروری ۲ هزار و ۳۹۱ مورد با رقم ۲ هزار و ۱۸ میلیارد ریال بوده است.

فرهنگ افزود: تسهیلات پرداختی در سال‌جاری نیز با قوت در حال انجام است که از ابتدای امسال تاکنون در بخش کشاورزی برای ۲۴۷ طرح، صنعت ۴۴۳ طرح و خدمات نیز ۳۳۳ طرح پرداخت تسهیلات انجام شده است.

وی رقم پرداختی تسهیلات را برای یک‌هزار و ۲۳ طرح کشاورزی، ‌ صنعتی و خدماتی بیش از یک‌هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که تعداد اشتغال رخ داده نیز در این مدت یک‌هزار و ۲۱۷ نفر بوده است.

فرهنگ با بیان اینکه همزمان با دهه فجر ۶۸۱ طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور و طرح‌های افتتاحی ما موفق شدیم با پرداخت تسهیلات برای این طرح‌ها، فرصت اشتغال برای یک‌هزار و ۹۷۵ نفر را فراهم کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل رقم تسهیلات پرداختی این صندوق را برای این طرح‌ها ۱۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: کل مبلغ سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان است و همچنان صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات ارزان قیمت را برای طرح‌های اشتغالزای خرد، کوچک و خانگی هدف‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار