ارژنگ عزیزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی گیاهان دارویی در اردبیل مراحل نهایی را سپری می‌کند که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک مجوز لازم در این زمینه صادر می‌شود تا بتوانیم با حمایت قاطع از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. […]

 ارژنگ عزیزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی گیاهان دارویی در اردبیل مراحل نهایی را سپری می‌کند که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک مجوز لازم در این زمینه صادر می‌شود تا بتوانیم با حمایت قاطع از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فاز نهایی شهرک صنعتی شرکت امید فارمد پارسیان در استان در حال نهایی شدن است، گفت: فاز نخست این مجموعه به مساحت ۳۵ هزار متر مربع شامل چهار سوله بزرگ است که با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر اشتغال زایی سه ماهه نخست امسال به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم نیز به مساحت ۸۰ هزار متر مربع برای تولید انواع گیاهان دارویی و دمنوش خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: پرونده صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی در مرحله اقدام بوده و ارزیابی‌های زیست‌محیطی برای ارائه به مشاور منتخب به سرمایه‌گذار نهایی می‌شود که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

عزیزی تصریح کرد: تامین مواد اولیه مورد نیاز یکی از خطوط تولید فاز اول بورس است که در این زمینه برای توسعه حوزه بخش خصوصی مساعدت‌های لازم به سرمایه‌گذاران داده شده که کفاف نیاز داخلی را نمی‌کند و در ارتباط با تخصیص زمین مورد نیاز نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: سفارش و ترخیص بقیه خطوط تولید وارداتی با همکاری دستگاه‌های مربوطه در دستور کار است و بنابراین انتظار می‌رود مسئولان همکاری‌های لازم را در این زمینه برای مشارکت با بخش خصوصی و توسعه حوزه صنعت مورد توجه قرار دهند تا به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/

منبع