حسین وثوقی ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان که برای هفدهمین بار در اردبیل دایر شده بسیار توانمند و قدرتمندتر از دوره‌های گذشته در معرفی و عرضه محصولات دایر شده که انتظار می رود فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان این توانمندی ها قرار گیرند. وی یکی از مشکلات اصلی در […]

حسین وثوقی ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان که برای هفدهمین بار در اردبیل دایر شده بسیار توانمند و قدرتمندتر از دوره‌های گذشته در معرفی و عرضه محصولات دایر شده که انتظار می رود فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان این توانمندی ها قرار گیرند.

وی یکی از مشکلات اصلی در صنعت ساختمان را طولانی شدن امر صدور مجوز در ساخت و سازها اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاران و فعالان صنعت ساختمان از این امر گله‌مند هستند که امیدواریم هم مجموعه شهرداری و هم نظام مهندسی در صدور مجوزها تسهیل ویژه‌ای ایجاد کرده و به تقویت کسب و کار در این بخش کمک کنند.

منتخب سازمان نظام مهندسی رونق ساخت و ساز را در استان نشانه امیدبخشی برای تقویت نظام اقتصادی و اشتغال اعلام کرد و افزود: صنعت ساختمان صنعت پیشران اقتصاد است و قطعا رونق آن به ۳۰۰ صنعت مرتبط نیز در مسیر تحول کمک خواهد کرد.

وثوقی ایرانی با استقبال از رونق صنعت ساختمان و تنوع فعالیت‌ها در این حوزه تصریح کرد: هر چقدر این صنعت گردش مالی و تحول داشته باشد به همان نسبت ما در سایر بخش‌ها نیز تحرک و پویایی را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دنیا صنعت ساختمان پنجمین صنعت پردرآمد و پراشتغال است و قطعا در استان اردبیل نیز رونق این صنعت می تواند به فعال بودن واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و اشتغال در بخش مهندسی و سایر زیربخش‌ها کمک کند.

منتخب سازمان نظام مهندسی اضافه کرد: ما در استان اردبیل در کنار توانمندی برای رونق ساخت و ساز قابلیت صدور خدمات فنی و مهندسی را نیز داریم که در این زمینه متولیان امر می توانند برنامه‌ریزی های درست و صحیحی را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع