به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در آئینی که در فرمانداری بیله‌سوار برگزار شد، فرماندار سابق این شهرستان با اشاره به اقدامات ۴ سال گذشته فرمانداری بیله‌سوار اظهار کرد: امروز خوشحالیم که همکاران ما از مجموعه داخلی سکاندار مجموعه فرمانداری بیله‌سوار می‌شود. حسن قبادی تصریح کرد: تمام ظرفیت بیله‌سوار بسیج خواهد شد تا مباحث، مشکلات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در آئینی که در فرمانداری بیله‌سوار برگزار شد، فرماندار سابق این شهرستان با اشاره به اقدامات ۴ سال گذشته فرمانداری بیله‌سوار اظهار کرد: امروز خوشحالیم که همکاران ما از مجموعه داخلی سکاندار مجموعه فرمانداری بیله‌سوار می‌شود.

حسن قبادی تصریح کرد: تمام ظرفیت بیله‌سوار بسیج خواهد شد تا مباحث، مشکلات و معضلات شهرستان را رفع کرده و در بهترین وجه ممکن به توسعه این شهرستان همت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال ۹۶ در خدمت مردم شریف و نجیب بیله‌سوار هستیم، گفت: با خدای خود عهد کردم هیچ زمان نان و نمک و سفره مردم نجیب این شهرستان را فراموش نمی‌کنم و هر جا باشم دلم برای این شهر می‌تپد.

فرماندار سابق بیله‌سوار گفت: در حالی در سال ۹۶ امورات شهرستان را تحویل گرفتیم که بسیاری از مطالبات به حق مردم بر زمین مانده بود و بحث پایانه مرزی و گمرک به عنوان تنها گمرک استان اردبیل که گذر مرزی رسمی است به عنوان تجارت بین‌الملل مغفول مانده و سال‌ها این وضعیت حاکم بود.

قبادی افزود: در آن مقطع با تلاش یکی از همکاران رئیس کارگروه کشوری ساماندهی مرزهای مجاز کشور در منطقه حاضر شده و بعد از بازدید از مرز حاضر اذعان کردند که بعید به نظر می‌رسد مرز ساماندهی یابد اما با تلاش شخص بنده موضوع شبانه‌روزی شدن گمرک و پایانه مرزی محقق شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ ارتقا گمرک بیله‌سوار و در ایام نوروز این سال محقق شد و به عنوان اداره کل گمرکات مستقل شد که امیدواریم بعد از اتمام پاندمی کرونا، طعم شیرین آن را مردم منطقه بیش از پیش بچشند.

قبادی به معضل آب این شهرستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: به رغم تلاش‌های ما در این بخش، به دلیل نبود اعتبارات کافی این دویدن‌ها ثمر نداد و از این بابت عذرخواه مردم شهرستان بیله‌سوار هستم.

وی اضافه کرد: در روستاها به عنوان قطب‌های تولید مشکل کم آبی را حل می‌کردیم اما انتظار داریم فرماندار جدید بحث مجتمع آبرسانی خروسلو را که پی‌ریزی شده و از ماده ۵۶ اعتبار آن مصوب شده به نتیجه برسانند تا شاهد روستاهای آباد در شهرستان بیله‌سوار باشیم.

قبادی بیان کرد: امیدواریم با این اقدام بحث مهاجرت معکوس را که جزو دغدغه‌های مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است در منطقه ما محقق شود.

وی به موضوع راه‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: در منطقه مغان مردم آرزوی راه‌های استاندارد را دارند که ضروری است استاندار اردبیل نسبت به تکمیل بزرگراه‌ها و اصلاح راه‌های غیراستاندارد در این منطقه اقدام کند.

قبادی سفر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: بزرگراه این شهرستان برای اولین بار صاحب ردیف ملی شد و سعی کردیم بسیاری از معارض را در حوزه ادارات حل کنیم و از روند مناسبی این پروژه برخوردار شود تا این راه بسترساز توسعه بیله‌سوار باشد.

وی با تاکید بر اینکه تنها خواسته مردم بیله‌سوار راه‌های استاندارد است، تصریح کرد: با ایجاد راه‌های ایمن در این منطقه شاهد حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز خواهیم بود تا بتوانیم بخشی از نیازهای اشتغال منطقه را برآورده کنیم.

فرماندار سابق شهرستان بیله‌سوار به مباحث اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و افزود: معتقدم بخش خصوصی باید احیا شود و میدان‌دار اقتصادی کشور باشد چرا که بزرگترین امتیاز و توانایی در دولت سیزدهم احیای واحدهای راکد اقتصادی و تولیدی است و امیدواریم اکنون که سکان هدایت دولت در دست حجت‌الاسلام رئیسی است، روزهای رونق واحدهای راکد تولیدی و صنعتی را شاهد باشیم.

برنامه‌های فرماندار سابق که به نفع مردم باشد پیگیری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در این مراسم فرماندار جدید شهرستان بیله‌سوار نیز اظهار کرد: بنده با احترام به انتخاب استاندار اردبیل، از اینکه در زادگاه خود به مردم منطقه بیله‌سوار خدمت خواهم کرد، بسیار خوشحالم.

صاحبعلی اصغری تصریح کرد: از اعتماد معاون سیاسی استاندار اردبیل قدردانی می‌کنم که با تکیه بر توانایی جوانان منطقه در راستای احیا و رونق شهرستان‌های محروم اقدام می‌کنند.

وی افزود: سعی می‌کنم برنامه‌هایی که فرماندار سابق در شهرستان به نفع منطقه، استان و کشور آغاز کرده پیگیری کنیم و با برنامه‌هایی که تدوین شده بتوانیم در حوزه‌های مختلف با نظرات کارشناسان متعدد نقاط کور این شهرستان را شناسایی و در راستای رفع معایب و مشکلات آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع