به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیرات مرکز مبادله ارز و طلا به خبرنگار ایبِنا گفت: هر حرکتی که در جهت تثبیت نرخ ارز و بالا رفتن ارزش پول ملی باشد، قابل تقدیر است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیرات مرکز مبادله ارز و طلا به خبرنگار ایبِنا گفت: هر حرکتی که در جهت تثبیت نرخ ارز و بالا رفتن ارزش پول ملی باشد، قابل تقدیر است.

وی درباره مهم‌ترین تاثیر مرکز مبادله ارز و طلا اضافه کرد: انجام حرکتی اصولی، دقیق و درست در این زمینه سبب خواهد شد تا حباب تشکیل شده برای قیمت ارز از بین برود و به قیمت واقعی برسد، همچنین از ادامه حالت روانی که در جامعه به وجود آمده، جلوگیری به عمل می‌آید.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در ادامه اظهار داشت: نتیجه تلاش سفته بازان وفعالان در این بازار جز نابسامان کردن وضعیت اقتصادی کشور و ایجاد نگرانی برای مردم نیست، بنابراین هر حرکتی که مدیران در راستای بهبود شرایط بانک مرکزی و وزارت اقتصاد انجام دهند، مفید خواهد بود، زیرا مقابله با سوداگران و کسانی که فراتر از منافع جمعی حرکت می‌کنند به سود کل کشور تمام می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در این خصوص یادآور شد: مخالفان نظام و کشور درصددند تا با بحرانی شدن وضعیت اقتصادی درنهایت نارضایتی مردم را به وجود آورند، بنابراین باید با سیاست‌های درست اقتصادی این نقشه‌ها را بی اثر ساخت. مردم هم به دنبال سود جمعی باشند و در جهت سیاست‌های دولت و به خصوص بانک مرکزی حرکت کنند تا وضعیت ارزی کشور بهتر شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار