به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، پیکر مطهر شهید قادر عبداللهی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده بود ظهر چهارشنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم اردبیل در محله ملاباشی این شهر تشییع و خاکسپاری شد. پیکر این شهید و دیگر […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، پیکر مطهر شهید قادر عبداللهی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده بود ظهر چهارشنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم اردبیل در محله ملاباشی این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر این شهید و دیگر شهید گمنام شهرستان پارس‌آباد امروز پس از ۳۳ سال دوری از وطن در حاشیه مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ با استقبال کم‌نظیر مردم این استان تشییع و در نهایت در آرامستان محل تولد خود محله ملاباشی اردبیل آرام گرفت.

شهید قادر عبداللهی در سن نوجوانی با اراده خویش و رضایت خانواده به جبهه اعزام شده و پس از سال‌ها رشادت و مجاهدت در جبهه‌های حق علیه باطل سرانجام در تاریخ تیرماه ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد و در ۲۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «قادر عبداللهی» در خاک وطن آرام گرفت

انتهای پیام/

منبع