جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بخش سرمایه‌گذاری در استان اردبیل قطعی شده و اکثر شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان به دلیل عدم حمایت و اعطا نشدن مشوق‌های مورد نیاز با مشکل حضور سرمایه‌گذاران و توسعه صنایع روبه‌رو هستند. وی به سنگ‌اندازی‌های مکرر مسئولان بخش صنعت، معدن و تجارت […]

جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بخش سرمایه‌گذاری در استان اردبیل قطعی شده و اکثر شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان به دلیل عدم حمایت و اعطا نشدن مشوق‌های مورد نیاز با مشکل حضور سرمایه‌گذاران و توسعه صنایع روبه‌رو هستند.

وی به سنگ‌اندازی‌های مکرر مسئولان بخش صنعت، معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: عمده قراردادها با سرمایه‌گذاران به دلیل عدم حمایت از حضور فعالان اقتصادی بلاتکلیف مانده و در بخش صدور مجوزها و حمایت همه‌جانبه به معنای واقعی کارشکنی‌ها را شاهد هستیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از ۱۵ ماه است که خود بنده پیگیر صدور مجوز برای راه‌اندازی کارخانه پالایش دانه‌های روغنی در پارس‌آباد هستم اما به دلایل مختلف هم در سطح ملی و هم استانی مدیران بانک‌ها و رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی با این امر مخالفت کرده و در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند.

جهانگیرزاده افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند بنده مدیران و مسئولان امر را که در مسیر سرمایه‌گذاری کارشکنی می‌کنند، معرفی کرده و آنها را رسوا خواهم کرد.

وی با انتقاد شدید از مدیریت بانک ملی در سطح کشور و استان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه مدیرعامل بانک ملی فرزند استان اردبیل است اما در برابر پرداخت تسهیلات برای سرمایه‌گذاران کارشکنی می‌کند و این امر پسندیده نیست.

ریالی به پیمانکاران حوزه راه پرداخت نشده است

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی به پروژه مهم ارتباطی پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر اشاره کرد و ادامه داد: در حالی که هشت ماه از اجرای این پروژه سپری شده، ریالی به پیمانکاران پرداخت نشده و پیمانکار نیز ۸۰ درصد ماشین‌آلات فعال خود را در این مسیر جمع کرده و تنها ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی فعالیت می‌کند.

جهانگیرزاده نگرانی مردم و اعتراض آنها را به شرایط نامناسب جاده‌های ارتباطی در شمال استان به عنوان جاده مرگ یادآور شد و اضافه کرد: بنده به عنوان نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار توان حضور در مجالس و محافل را ندارم چرا که مردم گلایه‌های شدید و اعتراض واقعی به این وضعیت وخیم در تعریض جاده‌ها دارند و تعلل به وجود آمده در این زمینه اصلاً بخشودنی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مسئولان راه و شهرسازی به جای رعایت عدالت با حربه‌های مختلف سعی می‌کنند تا به بی‌عدالتی‌ها دامن بزنند به گونه‌ای که معاون وزیر راه در سفر چندین باره به اردبیل برای حضور در شهرستان‌ها رغبتی نشان نداده است.

جهانگیرزاده تصریح کرد: نباید همه کارها را منوط به مرکز استان کنیم و شهرستان‌ها در روند توسعه با بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان کشوری و استانی روبه‌رو شوند در حالی که بیشترین تحول و تحرک اقتصادی و تولیدی را در مناطق شمالی استان شاهد هستیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی پروژه تعریض محور پارس‌آباد به سربند و سربند به مشگین‌شهر قطعاً خوشایند مردم و مسئولان نخواهد بود و اعتراض‌های شدید منطقه‌ای را به همراه خواهد داشت که بهتر است مسئولان در این زمینه برای رفع گلایه‌های مردم تدبیری درست بیندیشند.

انتهای پیام/

منبع