جواد انصاری در گفت‌و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: فردا در جلسه رسمی شورای شهر با بررسی نهایی رزومه افرادی که متقاضی دریافت مسئولیت شهرداری اردبیل هستند، تصمیم‌گیری برای شهرداری اردبیل در دوره ششم انجام خواهد شد تا بهترین و شایسته‌ترین فرد برای این مسئولیت انتخاب شود. وی تصریح کرد: هر چند […]

جواد انصاری در گفت‌و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: فردا در جلسه رسمی شورای شهر با بررسی نهایی رزومه افرادی که متقاضی دریافت مسئولیت شهرداری اردبیل هستند، تصمیم‌گیری برای شهرداری اردبیل در دوره ششم انجام خواهد شد تا بهترین و شایسته‌ترین فرد برای این مسئولیت انتخاب شود.

وی تصریح کرد: هر چند برخی رایزنی‌ها و تعامل‌ها با مسئولان و بزرگان شهر انجام شده اما تصمیم‌گیر نهایی اعضای شورای شهر هستند که برای چهار سال شهرداری شایسته انتخاب خواهند کرد تا سکانداری شهر را در همه حوزه‌ها به او بسپارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: البته شورای شهر هیچ وقت کار نظارت و تصویب طرح‌ها و لوایح را نادیده نخواهد گرفت بلکه سعی خواهد کرد در کنار شهردار به توسعه همه‌جانبه شهر کمک کند.

انصاری به اولین بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های نیمه‌تمام شهر اردبیل به ویژه پل قدس اشاره کرد و افزود: روند تکمیل پل قدس لاک‌پشتی است و به هیچ وجه مطلوب اعضای شورای شهر نبود که قرار شد با همت پیمانکار و تلاش مؤثری که انجام می‌شود، ۱۹ درصد باقیمانده تکمیل عرشه اصلی پل قدس به اتمام رسیده و تا آخر شهریورماه عبور از این مسیر به هموطنان داده شود.

وی در مورد تکمیل بخش‌های دیگر این پل به ویژه دور برگردان‌ها خاطر نشان کرد: در این زمینه نیز مقرر شد با تأمین اعتبار مورد نیاز در نیمه دوم سال به سرعت اجرای این لوپ‌ها نیز انجام شده و تا پایان سال به شکل کامل بهره‌برداری از پل قدس انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ضرورت تلاش جدی پیمانکار را بر تکمیل این پروژه و راه‌اندازی آن با هدف تسهیل عبور و مرور یادآور شد و اضافه کرد: در کنار پل قدس ما بازدیدی را از طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری اردبیل به ویژه پل‌های آغاز شده ورودی‌های شهر داشتیم که قرار شد در این زمینه نیز موارد ضروری به شهردار جدید بیان شده و نسبت به پیگیری برای تکمیل آن اقدامات فوری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع