محمود صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: تا زمانی که بنده برای شهرداری اردبیل کاندیدا نشده بودم اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی هیچ خبری را از بنده در مسئولیت‌های قبلی منعکس نمی‌کردند به طوری که بنده ۲۷ سال در دارالقرآن الکریم استان و ۲۴ سال در اداره کل راه و […]

محمود صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: تا زمانی که بنده برای شهرداری اردبیل کاندیدا نشده بودم اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی هیچ خبری را از بنده در مسئولیت‌های قبلی منعکس نمی‌کردند به طوری که بنده ۲۷ سال در دارالقرآن الکریم استان و ۲۴ سال در اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت‌های مختلفی داشتم و در این سال‌ها اسمی از بنده در فضای مجازی نبوده است.

وی با انتقاد از برخی بی‌انصافی‌ها در تیترزنی‌ها و تحلیل‌های نادرست در فضای مجازی و انتشار عکس بنده با رئیس جمهور سابق در سال ۸۹ و معرفی خادم برتر قرآنی خاطرنشان کرد: بنده فرد کاری هستم و وابسته به هیچ جناح و جریانی نبوده و در مسئولیت شهرداری نیز شبانه‌روزی تلاش خواهم کرد تا خادمی ارزنده برای اردبیلی‌ها باشم.

شهردار منتخب اردبیل افزود: مطالبی که در روزهای اخیر به انتقاد و گاه با بی‌انصافی تمام به نگارش درآمد قطعاً مسئولیت شرعی و عوارض وضعی و معنوی دارد که انتظار داریم بدون تحقیق و بررسی افراد دست به قلم نشوند چرا که باید در روز قیامت پاسخگوی همه نوشته‌ها و گفته‌های خود باشند.

صفری با بیان اینکه در سال‌های گذشته سعی کردم ۴۷۱ هکتار اراضی دولتی را از دست دلالان آزاد کرده و با کاربری‌های مشخص در اختیار مجموعه‌های مختلف قرار دهیم، تصریح کرد: اردبیل ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار مساحت دارد که یک پنجم این اراضی با تلاش بنده آزاد شده و در اختیار کاربری‌های مختلف قرار گرفته است.

وی با قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر در سپردن مسئولیت شهرداری و تلاش برای ارائه کارهای انجام شده به آحاد مردم از طریق رسانه‌ها بیان کرد: با انتخاب یک مدیر روابط عمومی فعال سعی خواهیم کرد تا به همه سوالات خبرنگاران و فعالان فضای مجازی پاسخگو باشیم.

شهردار منتخب اردبیل ادامه داد: بنده آنهایی را که تاکنون مطالب غیرواقع نوشته و انتشار داده‌اند حلال می‌کنم و امیدوارم اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی حرمت قلم خود را حفظ کرده و آن را به ناحق به حرکت درنیاورند.

صفری اظهار کرد: بدون توجه به حاشیه‌ها تلاش خواهم کرد تا شهرداری را از حوزه سیاست خارج و به حوزه عمران و آبادانی بازگردانم.

وی خاطرنشان کرد: به طور معمول از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح در اتاق‌مان را به روی همه اربابان رجوع باز می‌کنیم و بعد از آن به بازدیدها و جلسات و فعالیت‌های دیگر خواهیم پرداخت.

شهردار منتخب اردبیل بیان کرد: در کنار برپایی ملاقات‌های روزانه مردمی و پاسخگویی به ولی نعمتان تلاش می‌کنیم تا مشکلات جامعه کارگری و پرسنل شهرداری را برطرف کرده و بر اساس فرمایش بزرگان دین خدمت به مردم را از اعمال مستحبی برتر و بهتر بدانیم.

صفری در مورد فعالیت ورزشی سالم بانوان در پارک‌ها و فضای سبز نیز گفت: به دور از نگاه‌های سیاسی، حزبی، جناحی و حتی سلیقه‌ای هدف ما حمایت از کارهای درست و شایسته است و دوچرخه‌سواری بانوان در شورابیل و اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو برای بانوان هیچ ایراد و اشکالی ندارد و از این امر استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع