به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل سید کمال الدین میر جعفریان از اعضای شورای اسلامی شهر خلخال در اختصاص وقت کافی برای انتخاب شهردار و انتخاب شهردار جدید این شهر باتفاق ارا تقدیر کرد. وی تصریح کرد: دقت کافی در انتخاب شهرداران توانمند و کاری موجب پیشرفت کارها […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل سید کمال الدین میر جعفریان از اعضای شورای اسلامی شهر خلخال در اختصاص وقت کافی برای انتخاب شهردار و انتخاب شهردار جدید این شهر باتفاق ارا تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: دقت کافی در انتخاب شهرداران توانمند و کاری موجب پیشرفت کارها و رفع مشکلات شهروندان می‌شود.

این مسئول از خلخال به عنوان یکی از شهرهای دارای ظرفیت بالای گردشگری استان اردبیل یاد کرد و افزود: سرمایه گذاری شهرداری در این زمینه و بکارگیری از ظرفیت مالی بخش خصوصی می‌تواند راه توسعه گردشگری را دراین شهر هموار کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهروندان خلخال، شایسته خدمات بهتر و بیشتر از سوی شهرداری بوده و استفاده از ظرفیت‌های موجود منطقه برای ایجاد منابع درآمدی شهرداری خلخال، این نهاد غیر دولتی خدماتی را در امر ارائه خدمات شهروندی مناسب به مردم می‌تواند یاری کند.

میر جعفریان با اشاره به انتقادات صورت گرفته اخیر در مورد تخصیص اعتبارات حوادث بحران برف تنها به شهرهای نیر و سرعین، در مرکز استان، گفت: اعتبار تخصیص یافته از محل حوادث به این شهرها پیش از وقوع بحران برف در استان اردبیل است.

وی گفت: قطعاً در صورت تخصیص اعتبار از محل مدیریت بحران کشور و اعتبارات حوداث غیر مترقبه برای جبران خسارات ناشی از بارش برف سنگین در استان اردبیل سهم همه شهرستانهای این استان خصوصاً خلخال لحاظ خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه گفت: یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و دیگر ردیف‌های اعتباری به پروژه احداث جاده خلخال – منجیل اختصاص یافته و این اقدام موجب سرعت گرفتن اجرای آن می‌شود.

میرجعفریان افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی قطعه دوم این پروژه به طول ۲۴/۵ کیلومتر در حال اجرا بوده و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی طول مسیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: با توجه به توان پیمانکار مجری پروژه پیش‌بینی می‌شود زیرسازی این قطعه از راه حدفاصل روستای قشلاق دیز در بخش شاهرود خلخال تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۲ به مرحله آسفالت برسد.

میر جعفریان بیان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی قطعه یک این پروژه به طول ۱۷/۵ کیلومتر در سه نقطه در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع