منصور رشیدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در خصوص تساوی استقلال برابر سپاهان اظهار داشت: به نظرم نتیجه راضی‌کننده‌ای برای استقلال به دست آمد. اگرچه آبی‌ها به دنبال برد بودند تا بتوانند فاصله امتیازی خود با پرسپولیس را با همان ۶ امتیاز حفظ کنند اما یک اشتباه باعث شد تا پیروزی با تساوی […]

منصور رشیدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در خصوص تساوی استقلال برابر سپاهان اظهار داشت: به نظرم نتیجه راضی‌کننده‌ای برای استقلال به دست آمد. اگرچه آبی‌ها به دنبال برد بودند تا بتوانند فاصله امتیازی خود با پرسپولیس را با همان ۶ امتیاز حفظ کنند اما یک اشتباه باعث شد تا پیروزی با تساوی عوض شود و استقلال به یک امتیاز خارج از خانه بسنده کند.

وی ادامه داد: با بردی که پرسپولیس برابر پیکان به دست آورد، حالا استقلال باید هوشیارتر و با دقت‌تر از گذشته پنج بازی باقی‌مانده خود را برگزار کند. آبی‌ها می‌دانند اگر باز هم امتیاز از دست بدهند، شرایط برایشان سخت‌تر خواهد شد بنابراین باید تمام تمرکز خود را بر روی این پنج بازی گذاشته تا بتوانند عملکرد موفقی داشته و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز دوشنبه هفته جاری تیم فوتبال استقلال برابر شهر خودرو مشهد گفت: شهر خودرو به مراتب خطرناک‌تر از سپاهان است، در جدول وضعیت خوبی ندارد و خیلی‌ها این تیم را یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند اما این مسئله نباید استقلال را فریب دهد و فکر کند که به راحتی می‌تواند این تیم را شکست داده و سه امتیاز را از آنِ خود کند.

رشیدی تأکید کرد: شهرخودرو انتحاری بازی خواهد کرد و بازیکنان این تیم می‌آیند تا بهترین بازی خود را مقابل استقلال به نمایش بگذارند؛ شاید بتوانند امتیازی کسب کرده و موقعیت خود را در جدول سر و سامان دهند بنابراین استقلال نباید فریب شهرخودرو را بخورد، بلکه باید با تمام توان مقابل این تیم به میدان رفته و از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد، نهایت استفاده را ببرد تا بتواند این دیدار را با موفقیت به پایان برساند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث خواهد شد تا استقلال به قهرمانی در لیگ دست یابد؟ گفت: همه چیز در دستان استقلال است؛ آرامش، دوری از حواشی، تمرکز و ازخودگذشتگی بازیکنان باعث خواهد شد که استقلال پس از چند سال بتواند قهرمانی در لیگ را به نام خود کند. در چند بازی شاهد بودیم که عدم ازخودگذشتگی بازیکنان باعث شد استقلال چند موقعیت گل صد درصدی را از دست بدهد بنابراین نیاز است کادر فنی با مهاجمان استقلال، صحبت و مسائل بسیار حساس را به آنها گوشزد کند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم در این پنج بازی باقی‌مانده تیمشان را تنها نگذارند، بازی‌های حساسی در پیش است و حضور آنها می‌تواند به استقلال کمک مفیدی کند. هواداران با حمایت‌هایشان می‌توانند از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را در شرایط ایده‌آل قرار داده تا استقلال بتواند به آنچه مورد نظرش است، دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع