مههر / به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، عقیل شکری پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان به همراه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی کشور و جامعه بوده و در […]

مههر /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، عقیل شکری پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان به همراه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی کشور و جامعه بوده و در خدمت‌رسانی ایثارگرانه و جهادی به مردم الگوی مسئولان هستند.

وی با تجلیل از رشادت و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران گفت: اقتدار و امنیت کنونی نظام اسلامی در سایه فرهنگ ایثار و شهادت محقق شده است.

سرپرست دیوان محاسبات اردبیل تصریح کرد: دیدار و همنشینی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و شنیدن خاطرات آنان بسیار روحیه بخش و درس آموز است که امیدواریم بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم.

شکری همچنین با اشاره به وظایف دیوان محاسباات افزود: دیوان محاسبات وظیفه نظارت و حسابرسی بر دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادهایی که به نحوی از بودجه کل کشور استفاده می‌کنند را برعهده دارد که در تلاش هستیم برای صیانت از بیت المال، گلوگاه‌های فساد و مشکلات مالی احتمالی را شناسایی کرده و در این خصوص اقدامات لازم پیشگیرانه را انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۹۸ یکی از اقدامات دیوان در راستای شعار «دیوان فناورانه مردم پایه» با هدف نظارت مردمی بر عملکرد مالی دستگاه‌های دولتی و افزایش تعامل دوسویه دیوان و مردم طراحی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/