به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام نجات فیاضی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و ۴۳ سال استقامت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ایران برخلاف سایر انقلاب‌ها نظیر کبیر فرانسه، برخاسته از اصالت مردمی است و پشتوانه این نظام زمینه‌ساز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام نجات فیاضی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و ۴۳ سال استقامت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ایران برخلاف سایر انقلاب‌ها نظیر کبیر فرانسه، برخاسته از اصالت مردمی است و پشتوانه این نظام زمینه‌ساز دوام و قوام آن است.

وی از این انقلاب به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: اصل این درخت مردم‌سالاری دینی و شاخ و برگ آن نیز حضور و پشتیبانی مردم در صحنه‌های مختلف است تا برخلاف سایر انقلاب‌ها، جمهوری اسلامی ایران دوام واقعی داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: غربی‌ها دهه ۷۰ میلادی را دهه نابودی ایدئولوژی‌های دینی و رونق اندیشه لیبرالیسم نامگذاری کرده بودند اما در همین مقطع انقلاب اسلامی با هدایت امام راحل به ثمر نشست و در کنار همه اقشار علما و روحانیون نیز نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

حجت‌الاسلام فیاضی انقلاب اسلامی را متعلق به همه آحاد جامعه بدون مرزبندی حزبی، گروهی و جناحی توصیف کرد و افزود: در سطح کشور ۴ هزار شهید روحانی وجود دارد که کنگره بزرگداشت این شهدا اول اسفندماه در قم برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پیش از برگزاری این کنگره سراسری در استان اردبیل، یادواره ۳۸ شهید روحانی در قالب همایش استانی روحانیت، بصیرت سیاسی و انقلابی با شعار «از حجره تا سنگر» برگزار خواهد شد که آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سردار کارگر سخنران این آئین بزرگداشت خواهند بود.

حجت‌الاسلام فیاضی اضافه کرد: شهدا از جایگاه عظیمی در قرآن و مکتب اسلام برخوردار هستند و این جایگاه در طول تاریخ مورد غضب دشمنان اسلام قرار گرفته به طوری که در این مقطع نیز استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به اهداف فرهنگی است.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه اردبیل در پایان بیان کرد: خود آمریکایی‌ها امروز معترف هستند که فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران بی‌نتیجه بوده و این نشان می‌دهد که ما مسیر امام و شهدا را به شایستگی به پیش رفتیم و دشمن در جنگ هیبریدی خود نتوانسته به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع