رئیس پلیس پایتخت با تشریح نحوه شهادت مامور یگان امداد گفت: این شهید دارای فرزند ۷ و نیم ماهه است و در خانه ۳۹ متری زندگی میکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم مهدی لطفی که از مأموران انتظامی یگان امداد بود، با اشاره به نحوه شهادت این مأمور پلیس گفت: در دو شب پیش که حادثه زندان اوین رخ داد مأموران در داخل زندان بودند تا نظم و امنیت را برقرار کنند.

وی افزود: به فرمانده یگان امداد اعلام می‌شود در برخی از نقاط تهران که فراخوان برای تجمع داده بودند شلوغ شده است و دچار مشکل شده ایم، به همین دلیل تعدادی از مأموران از زندان اوین به سمت آن نقاط اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه زمان حادثه تقریباً ۱:۳۰ بامداد بوده است، گفت: مامورانی که به محل تجمعات اعزام شده اند از چابک ترین و ماهرترین مأموران یگان امداد بودند. در مسیر آنها یک گروه ۲۰ نفره با ریختن روغن و سایر مواد لغزنده در تردد آنها خلل وارد کردند.

رحیمی گفت: همزمان که مأموران در این مسیر با مشکل رو به رو می‌شوند این گروه ۲۰ نفره به سمت آنها کوکتل مولوتوف پرتاب و آنها را مجروح می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید لطفی حافظ قرآن بوده است، گفت: این شهید دارای یک فرزند ۷.۵ ماهه است و در یک خانه اجاره‌ای ۳۹ متری زندگی می‌کرد.

رئیس پلیس پایتخت در پایان گفت: متأسفانه این شهید در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

انتهای پیام/