به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۹ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۹ […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۹ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته در ۱۹ استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی گزارش نشده و در ۵ استان نیز، یک نفر جان خود را از دست داده است.

استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، چهار محال و بختیاری، قزوین، بوشهر، خراسان شمالی، ایلام، مرکزی، اردبیل، یزد، کردستان، قم، همدان، البرز، خوزستان، مازندران و خراسان رضوی مرگ و میر ۰ و استان‌های کرمان، لرستان، کرمانشاه، گلستان و هرمزگان مرگ و میر ۱ نفر داشته‌اند.

تا کنون ۶ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۴۸۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۰ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۳۵۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع