فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی گفت: در راستای اجرایی نمودن رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان گرمی ۱۱ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌پذیر از ویروس کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش آذرمغان، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی عصر امروز در نشست خبری قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه بسیج شهرستان گرمی اظهار کرد: در راستای اجرایی نمودن رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان گرمی ۱۱ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌پذیر از ویروس کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی اقشارآسیب پذیر از کرونا در اولویت است، افزود: جلسات مختلفی در سطح شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر این رزمایش صورت گرفته است.

فرمانده بسیج شهرستان گرمی بیان کرد: ۷ کمیته متفاوت در قرارگاه شهرستانی رزمایش تشکیل شده است و با برگزاری جلسات مختلف به‌دنبال جلب مشارکت خیرین، موسسات خیریه، بخش خصوصی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده است.

رحیمی ادامه داد: سپاه و بسیج در تمام شرایط سخت و بحرانی  یار و یاور مردم بوده و از روزهای اول شیوع ویروس کرونا نیز در خط مقدم مبارزه با این ویروس و خدمات‌رسانی به مردم است.

 

 

لزوم مشارکت خیرین در کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهرستان گرمی

دبیر قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان گرمی با دعوت از عموم مردم نوعدوست و خیرین برای مشارکت در اجرای این رزمایش، بیان کرد: با توجه محرومیت شهرستان گرمی و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم دستگیری و حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر انتظار می‌رود خیرین و مردم نوعدوست شهرستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از این اقشار دریغ نکنند.

وی افزود: مردم نوعدوست و خیرین می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به نام جذب و هدایت کمک‌های مردمی نزد شعب بانک انصار پرداخت کنند‌.

رحیمی با اشاره به نقش رسانه در جلب مشارکت خیرین گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با تولیدات فاخر، انعکاس کمک‌های مؤمنانه خیرین و دعوت از مردم برای پیوستن به رزمایش نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/