پروانه رضا قلی‌زاده در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، با بیان اینکه یازدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی با هدف اشاعه فرهنگ سیره اهل بیت و ائمه معصومین علیه السلام و کتاب و کتابخوانی برگزار شده است، اظهار کرد: فراخوان این جشنواره با مشارکت بنیاد ملی امام رضا (ع) و معاونت فرهنگ وزارت ارشاد اسلامی […]

پروانه رضا قلی‌زاده در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، با بیان اینکه یازدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی با هدف اشاعه فرهنگ سیره اهل بیت و ائمه معصومین علیه السلام و کتاب و کتابخوانی برگزار شده است، اظهار کرد: فراخوان این جشنواره با مشارکت بنیاد ملی امام رضا (ع) و معاونت فرهنگ وزارت ارشاد اسلامی به مانند سال‌های گذشته ارائه شده است تا کتاب دوستان و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی در این مسابقه شرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه بخش ویژه این جشنواره به موضوع آشنایی با زندگی صاحب الزمان و انتظار حضرت مهدی (عج) اختصاص یافته است افزود: در بخش کتابخوانی و داستان نویسی منابع و کتب مختلفی با موضوع منتظران حضرت مهدی (عج) قرار دارد و شرکت کنندگان با مطالعه این منابع در این بخش ویژه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری الکترونیکی و مجازی جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اقدام انجام گرفته و تمامی منابع و سوالات در سایت جشنواره قرار داده شده است.

رضا قلی زاده در ادامه به آدرس سایت جشنواره کتابخوانی رضوی جهت شرکت در این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: علاقمندان می‌توانند در دو بخش فردی و خانوادگی به سایت www.samakpl.ir مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری منابع مسابقه را دریافت و به سوالات مطرح شده در هر قسمت پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: یازدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در سه رده کودک، نوجوان و بزرگسالان طراحی شده و متناسب با هر رده سنی منابع و سوالات در سایت قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به تشریح موضوعات جهت شرکت در هر بخش نیز جشنواره نیز پرداخت و گفت: علاقه مندان می‌توانند در بخش‌های پویش کتاب خوانی، قصه گویی، شعر سرایی،، داستان نویسی و چاپ و نشر شرکت نمایند.

رضا قلی زاده با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۱ هزار نفر در جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کرده بودند افزود: فراخوان شرکت در این جشنواره از خرداد ماه صادر شده و تا آبان ماه ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی در این جشنواره شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع