عباس جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در بازدیدی که اخیراً از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پارس‌آباد و بیله‌سوار داشتیم با اعتراض سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی روبه‌رو شدیم که عمدتاً از نقصان در زیرساخت‌های این شهرک‌ها و نواحی گله‌مند بوده و بی‌توجهی مسئولان امر را […]

عباس جهانگیرزاده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در بازدیدی که اخیراً از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پارس‌آباد و بیله‌سوار داشتیم با اعتراض سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی روبه‌رو شدیم که عمدتاً از نقصان در زیرساخت‌های این شهرک‌ها و نواحی گله‌مند بوده و بی‌توجهی مسئولان امر را یادآور شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به تعلل مسئولان استانی ما از طریق مدیرعامل شرکت‌های صنعتی پیگیر موضوع شدیم تا در کنار ایجاد زیرساخت‌های لازم از شرکت‌های خدماتی سلب مسئولیت شده و کارهای عمرانی و زیربنایی به خود شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد این روند به سرعت طی شده و مسئولان شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سطح استان و شهرستان کارهای زیرساختی نظیر خیابان‌کشی، معبرسازی، خدمات آب و فاضلاب، گاز و مخابرات را به عنوان زیرساخت اولیه در اختیار سرمایه‌گذاران و کارآفرینان قرار دهند تا رونق این مجموعه‌ها را شاهد باشیم.

جهانگیرزاده افزود: در کنار این امر که جز ضرورت‌ها و اولویت‌های کاری خواهد بود و به صورت جدی در سطح استان و پایتخت پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم که قرار شد در این زمینه تأمین اعتبارات مورد نیاز نیز با برآورد دقیق شهرک‌های صنعتی استان به انجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در شهرستان پارس‌آباد عمده گلایه صاحبان سرمایه و واحدهای تولیدی کمبود امکانات در دفع مناسب و اصولی فاضلاب در واحدهای صنعتی بوده که مقرر شد تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی پارس‌آباد و منطقه بیله‌سوار به سرعت عملیاتی و اجرایی شود.

جهانگیرزاده همچنین به درخواست و مطالبه جدی سرمایه‌گذاران در بهره‌مندی از تسهیلات بانکی اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شد در این حوزه نیز منابع مورد نیاز از طریق بانک‌ها با سود کمتر و بازپرداخت طولانی‌تر در اختیار صاحبان واحدهای صنعتی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به صورت مرتب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها مشکلات واحدهای صنعتی را احصا می‌کنند تا در سالی که مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست، بتوانیم ایرادات و اشکالات را به سرعت رفع کنیم.

بیمارستان امام خمینی بیله‌سوار به دستگاه سی. تی. اسکن مجهز می‌شود

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی به بازدید اخیر خود از بیمارستان امام خمینی بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: این بیمارستان با توجه به شرایط کرونایی به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد.

جهانگیرزاده در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برای خرید و نصب این دستگاه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و قرار است خدمات مناسبی به بیماران بستری کرونایی و سایر بیماران ارائه شود.

وی تصریح کرد: در کنار این امر خرید و نصب دستگاه سی. تی. اسکن در بیمارستان امام خمینی با پیگیری وزیر بهداشت انجام خواهد شد که تا آخر امسال شاهد راه‌اندازی این دستگاه تخصصی خواهیم بود.

جهانگیرزاده همچنین به تأمین زمین با همت خیرین برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های فرماندار بیله‌سوار قرار شده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین و سازمان تأمین اجتماعی به سرعت این مجموعه را احداث و راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/

منبع