به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، این روزها مهمترین تغییرات سازمان صداوسیما در بخش‌های خبری به‌وجود آمده است به ویژه که اولین انتصاب‌ها هم از همین بخش‌ها به وقوع پیوست و حالا هر روز اخباری از تغییرات عمده در بخش‌های خبری سازمان به گوش می‌خورد. اخباری که برخی به سرعت تکذیب می‌شوند و برخی هم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، این روزها مهمترین تغییرات سازمان صداوسیما در بخش‌های خبری به‌وجود آمده است به ویژه که اولین انتصاب‌ها هم از همین بخش‌ها به وقوع پیوست و حالا هر روز اخباری از تغییرات عمده در بخش‌های خبری سازمان به گوش می‌خورد. اخباری که برخی به سرعت تکذیب می‌شوند و برخی هم توسط خود متولیان امر در فضای مجازی به تایید می‌رسند.

شائبه ادغام بخش‌های خبری مثل صداوسیما و باشگاه خبرنگاران با شبکه خبر از جمله همین اخبار است که چند روزی است در رسانه‌های رسمی و غیررسمی به آن پرداخته می‌شود.

شب گذشته یک شایعه هم به سرعت در فضای مجازی و در گروه‌های رسانه‌ای فراگیر شد که طی آن به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان صداوسیما عنوان شده بود «با توجه به آغاز تغییرات در معاونت سیاسی رسانه ملی و ادغام تمام واحدهای موازی سازمان و مساعدت جناب آقای خدابخشی معاون محترم سیاسی، ساختمان باشگاه خبرنگاران جوان تا پایان آبان ۱۴۰۰ تخلیه و تحویل مرکز بهداشت و درمان سازمان خواهد شد و با تاکیدات ریاست محترم سازمان مبنی بر لزوم رفع مشکلات درمانی همکاران، بازنشستگان و خانواده کارکنان رسانه ملی با هر نوع دفترچه بیمه، حداکثر از اول دی ۱۴۰۰ تمام واحدهای مرکز بهداشت و درمان در سطح شهر تهران به این ساختمان منتقل خواهد شد.»

شایعه‌ای که در همان ساعات اولیه هم توسط روابط عمومی مرکز بهداشت تکذیب شد و به این ترتیب به آن واکنش نشان داده شد که «با سلام و احترام خدمت همکاران محترم سازمان صداوسیما، به استحضار می‌رساند خبر انتقال مرکز بهداشت و درمان صداوسیما به ساختمان باشگاه خبرنگاران جوان از طرف این واحد نبوده و تکذیب می‌گردد. با احترام سید امیر هاشمی مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان صداوسیما»

شروع اولین تغییرات در صداوسیما/ معاونت‌های سازمان ادغام می‌شوند؟

با این حال حسن عابدینی که این روزها سکان سرپرستی صداوسیما را به عهده گرفته است شب گذشته طی توئیتی بخشی از ماجرا درباره حذف موازی‌کاری‌های شبکه خبر و صداوسیما را باز کرد و نوشت: «افزایش سرعت و کاهش هزینه راهبرد هر بنگاه خبری در عصر رقابت‌هاست. هم افزایی نیروی حرفه‌ای و تجمیع امکانات می‌تواند گامی بلند در افزایش کارآیی معاونت سیاسی صداوسیما باشد. شبکه خبر با بهره‌گیری از همه توان صداوسیما تور خبرگیری و امکاناتش دو چندان می‌شود.»

غیر از ادغام شبکه خبر و صداوسیما خبر می‌رسد که برخی معاونت‌های صداوسیما هم قرار است در هم ادغام شده و به صورت اداره کل مدیریت شوند که هنوز در این باره خبرهای رسمی و شفافی از طرف مسئولان ذی‌ربط ارائه نشده است.

انتهای پیام/

منبع