رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا قابل تعظیم و تکریم است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن باقری شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه‌ای برای نهضت بزرگ و تمدن ساز جامعه بشری است تا با رهایی از استکبار جهانی بتوانند در صلح و آرامش و امنیت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های دهه‌های اخیر نه تنها انقلاب اسلامی را به نقطه زوال و نابودی نکشیده بلکه ریشه‌های این نهضت عظیم را مستحکم‌تر است، خاطرنشان کرد: این کشور امروز روز به روز عزت و عظمت خود را حفظ کرده و آن را در عرصه جهانی به نمایش می‌گذارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در سخت‌ترین دوران جنگ فتنه دهه ۶۰ و فتنه‌های بعد از آن از یک نقطه اشتراک برخوردار بوده و آن ورود معاندان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و سران مستکبر است که سعی کردند نهال نوپای انقلاب را از ریشه بخشکانند.

باقری گفت: شهدای ما بی ادعا و با اخلاص تمام پای به صحنه دفاع از این کشور گذاشتند تا کشورمان را از یغماگری ها نجات دهند.

وی ادامه داد: تنها راه نجات جامعه انسانی در شرایط کنونی تبعیت از خط ولایت است و تا زمانی که از این خط سعادتمند فاصله بگیریم نمی‌توانیم به سرمنزل سعادت برسیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یاد و خاطره شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و تصریح کرد: امروز تمام انسان‌های آزادیخواه به این شخصیت والاتبار تعظیم کرده و ادای احترام می‌کنند.

باقری با برشمردن ویژگی‌های سردار سلیمانی اظهار کرد: ایمان به خدا و اخلاص در عمل ویژگی شاخص زندگی شهید سلیمانی است که در این راه بدون واهمه وارد شد و تنها با خلوص نیت توانست مجاهدت بی نظیری را به نمایش بگذارد.

وی افزود: در کنار اخلاص و تقرب به خدا ساده زیستی و ولایتمداری دیگر ویژگی و برجستگی این شهید والاتبار است که سعی کرد در تبعیت از ولایت به دور از نگاه حزبی، جناحی و خط و خطوط مرسوم کشور پشتیبان ولایت فقیه باشد تا آسیبی به این ساحت مقدس وارد نشود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر