صدیف بدری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و مدیران استانی شرایط مساعدی را در جذب اعتبارات ملی و تسهیلات از طریق فاینانس بانکی شاهد هستیم به‌ گونه‌ای که بانک ملت برای تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل ۱۱۰ میلیارد تومان منابع پرداخت می‌کند. وی تصریح کرد: حمایت […]

صدیف بدری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و مدیران استانی شرایط مساعدی را در جذب اعتبارات ملی و تسهیلات از طریق فاینانس بانکی شاهد هستیم به‌ گونه‌ای که بانک ملت برای تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل ۱۱۰ میلیارد تومان منابع پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: حمایت بانک مسکن از پروژه فاضلاب نمین با پرداخت ۵۰ میلیارد تومان و بانک صادرات با پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان در پروژه عظیم آب شرب اردبیل همراهی و پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهند تا این طرح‌های زیربنایی به نفع بهبود شرایط مردم رقم بخورد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: برای محور اردبیل – سرچم از طریق بانک صادرات و فاینانس داخلی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد تا بزرگراه اردبیل – سرچم در مسیر اجرا سرعت بیشتری بگیرد.

بدری تزریق یک‌هزار میلیارد تومان منابع بانکی را برای پروژه عظیم ریلی استان یادآور شد و افزود: با تزریق این مبلغ از طریق بانک ملی و همچنین کمک ۱۵۰ میلیارد تومانی بانک رفاه امیدواریم در سال جاری شاهد تکمیل و راه‌اندازی راه آهن اردبیل – میانه باشیم.

وی ضرورت تکمیل خط ریلی از اردبیل به سمت مغان را یادآور شد و خاطر نشان کرد: با اصلاح عنوان و عبارت بودجه برای سال‌های آینده سعی کردیم تا این پروژه منابع اعتباری لازم را داشته باشد که با تکمیل طراحی و مطالعات از سال آینده راه آهن اردبیل به پارس‌آباد در قطعات مختلف آغاز خواهد شد.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: برای تقویت بزرگراه‌های استان ۵۰۰ کیلومتر از این محورهای مواصلاتی با ردیف ملی مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند که امیدواریم با تخصیص منابع کامل در این زمینه این طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: در حوزه گردشگری، صنعت و کشاورزی طرح‌های خوبی با حمایت بانک‌های عامل در حال انجام است که بانک کشاورزی نیز ۲۱۳ میلیارد تومان برای سد کوثر و ۲۹۰ میلیارد تومان برای توسعه گلخانه‌ها منابع پایدار تزریق تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

منبع