به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمد خرمگاه شنبه‌شب در نشست خبری پس از باخت دو بر صفر تیمش مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: امروز تیم فجر فقط با یکی و نصفی موقعیت توانست موفق به گلزنی شود و ما با ۶ موقعیت در نیمه اول و چهار موقعیت در نیمه دوم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمد خرمگاه شنبه‌شب در نشست خبری پس از باخت دو بر صفر تیمش مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: امروز تیم فجر فقط با یکی و نصفی موقعیت توانست موفق به گلزنی شود و ما با ۶ موقعیت در نیمه اول و چهار موقعیت در نیمه دوم به گل دست نیافتیم.

وی ادامه داد: در روزی که دروازه‌بان تیم حریف حداقل ۶ موقعیت از ما گرفته است، دو موقعیت برای آنها حاصل شده که تبدیل به گل شدند.

مربی تیم فوتبال صنعت آبادان توضیح داد: سرمربی تیم نفت آبادان پیغام داد؛ اول عذرخواهی می‌کند از هواداران و دوم توقع از دروازه‌بانان نفت که جفت آنها در تیم ملی بودند یکی در تیم ملی امید و یکی در نفت تهران شناخت کامل و کافی از آنها داشتیم و انتظار داشتیم که حداقل موقعیت‌ها و توپ‌ها را مهار می‌کردند.

خرمگاه با بیان اینکه در هر سه بازی شرایط و موقعیت خوبی داشتیم، توضیح داد: روی اشتباهات فردی و با کمترین موقعیت بیشترین گل را دریافت کردیم اما با بیشترین موقعیت نتوانستیم گل بزنیم.

وی افزود: سرمربی تیم نیز گفته که از بازیکنان توقع بیشتری داریم و اینجا صنعت نفت آبادان است و باید شرایط بهتری ایجاد کنیم اما قول می‌دهیم و مطمئن باشید شرایط این‌چنین نخواهد بود و بازیکنان ما بیشتر باید تلاش کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت آبادان با تأکید بر اینکه حتماً مشکلی است و باید برطرف شود، گفت: دروازه‌بان تیم حریف بهترین بازیکن تیم زمین بود.

خرمگاه با بیان اینکه امروز شاهد فوتبال اتوبوسی بودیم، اظهار کرد: باید از خودمان ایراد بگیریم که چرا با وجود موقعیت‌ها ولی موفق به گلزنی نمی‌شویم؟ خوب بودن کافی نیست و باید عالی باشیم و توپ‌های ما وارد دروازه شود.

وی، نتیجه امروز طلایی پوشان را حق فوتبال و مردم آبادان ندانست و یادآور شد: ما باید این مجموعه و شرایط را درست کنیم و باید یک تیم متحد باشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت آبادان با بیان اینکه ۷۰ درصد بازی دست ما بود، تصریح کرد: نمی‌خواهیم دروازه‌بان را خراب کنیم فقط از طرف سرمربی می‌گویم به خودتان بیایید و می‌خواهیم به آنها تلنگر بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شکست خورد.

انتهای پیام/

منبع