پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان – گروه استان‌ها: ائمه جمعه در مراکز استان‌ها و شهرهای مختلف کشورمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه به مسائل مهم و جاری در کشور پرداختند. اما خطبه‌های این هفته نماز جمعه متأثر از عملیات سپاه در مقابله با دزدی دریایی آمریکا در عمان و توقیف نفت‌کش آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه […]

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان – گروه استان‌ها: ائمه جمعه در مراکز استان‌ها و شهرهای مختلف کشورمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه به مسائل مهم و جاری در کشور پرداختند. اما خطبه‌های این هفته نماز جمعه متأثر از عملیات سپاه در مقابله با دزدی دریایی آمریکا در عمان و توقیف نفت‌کش آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران بود.

آمریکایی‌ها در این اقدام یک نفت‌کش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفت‌کش دیگر، آن را به‌سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند. رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفت‌کش حامل نفت سرقت شده آن را تصرف و به‌سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند. نیروهای ارتش تروریست آمریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفت‌کش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان‌برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.

در این گزارش برخی از مهم‌ترین محورهای اظهارات ائمه جمعه پیرامون این موضوع را می‌خوانیم.


امام جمعه تبریز: تضعیف روحیه آمریکا درپی اتفاق اخیر دریای عمان در آستانه اجلاس وین

سیلی سریع سپاه به آمریکا/ تمجید از اقتدار پاسداران وطن در عمان

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز به عملیات دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: ناکامی آمریکا در عملیات دزدی دریایی، یک تیر و هفت نشان بود. آمریکایی‌ها یک سیلی در دریای عمان خورند و صدای آن در تمام دنیا از جهات مختلف شنیده شد.

وی با بیان اینکه جاسوسان دیروز آمریکا دزدان دریایی امروز هستند، گفت: نظامیان آمریکایی حداکثر تلاش خود را برای توقف پاسداران کردند اما نهایتاً صحنه را ترک کردند. تو دهنی به سعودی بود که فکر می‌کردند در پناه نیروی دریایی آمریکا موفقیتی به دست بیاورد تا روی شکست‌های سریالی خود در یمن سرپوش بگذارد.

آل هاشم افزود: این واقعه در آستانه اجلاس وین روحیه آمریکا را ضعیف می‌کند. با توجه به دلخوری چین از آمریکا بابت زیر دریایی‌های استرالیا، این عملیات، پکن را به ایران نزدیک می‌کند و موضع تهاجمی چین به آمریکا را زیاد می‌کند.

وی گفت: با توجه به شکاف اخیر آمریکا و فرانسه، این عملیات فرانسه را از آمریکا دور می‌کند. باتوجه به تحرک جدید ایران در صادرات نفت، اقدام سپاه ضریب امنیتی صادرات ایران را افزایش می‌دهد و به درجه اطمینان می‌رساند.


امام جمعه ارومیه: ناکامی آمریکا در دزدی دریایی، نشانه اقتدار نیروهای مسلح ایران

سیلی سریع سپاه به آمریکا/ تمجید از اقتدار پاسداران وطن در عمان

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه در ادامه با اشاره به عملیات مقتدرانه روزهای اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای احقاق حقوق ملت ایران در دریای عمان گفت: ناکامی آمریکا در این دزدی دریایی، نشانه دیگری از اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

حجت الاسلام قریشی افزود: ایران اسلامی همواره از حق خود محافظت کرده و اجازه دست اندازی دشمنان را به هیچ وجه نداده است که این عملیات مقتدرانه نیز در همین راستا انجام شده است.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره در مسیر مبارزه با ظلم و ستم و مقابله بی امان با جاه طلبی‌های استکبار جهانی بوده و این مسیر را با قدرت روزافزون ادامه می‌دهد.


امام جمعه اردبیل: شوی بی‌نتیجه آمریکا در ایران / دشمن در برابر ما همیشه فلج است

سیلی سریع سپاه به آمریکا/ تمجید از اقتدار پاسداران وطن در عمان

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به اقدام مقتدرانه اخیر سپاه پاسداران در مقابله با دزدی آمریکایی‌ها اظهار کرد: سپاه معظم ما این هفته در دفاع و حفاظت از منافع کشورمان در برابر دزدی آمریکا بسیار مقتدرانه و عزتمندانه عمل کرد و بر افتخارات بزرگ کشور افزود در این حادثه آمریکا و ارتش آمریکا به صورت استثنایی تحقیر و ذلیل شد و هیبت آمریکا تماماً شکست این حادثه نشان داد که ارتش آمریکا وحشت و ترس فوق العاده از سپاه معظم ما دارد.

وی در ادامه گفت: ماجرا از این قرار است که ارتش آمریکا با چند کشتی جنگی و هلیکوپتر یک نفتکش ایرانی را میدزدد با این دلیل که اگر به پای مذاکره نیایید چنین و چنان می‌شود در نهایت تهدید خود را با دزدی نشان داد او نفتکش ایرانی را دزدید و نفت آن را سریعاً به یک کشتی ویتنامی منتقل ساخت نیروهای شجاع سپاه با حمله به تیم دریایی آمریکا که تا دندان با آخرین سیستم و تجهیزات جنگی مسلح بودند هم کشتی ایرانی و هم کشتی ویتنامی را آزاد و به محدوده آب‌های ایران انتقال داد.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: در این عملیات کماندوهای ایرانی از طریق هوا به کشتی ویتنامی فرود آمدند اما عجیب این است که آمریکایی‌ها فقط فرود نیروهای ایرانی را تماشا کردند و حتی یک گلوله هم نتوانستند شلیک کنند و عجیب اینکه رسانه‌های آمریکایی و مقامات رسمی آمریکا در این حادثه اول سکوت سپس تکذیب کردند چون آبروریزی مطلق بود تا اینکه ایران فیلم این افتضاح را منتشر کرد و آنها چاره‌ای جز اعتراف پیدا نکردند.


امام جمعه کرج: سپاه رو به افول بودن آمریکا را ثابت کرد

سیلی سریع سپاه به آمریکا/ تمجید از اقتدار پاسداران وطن در عمان

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج ضمن قدردانی و تشکر از اقدام شجاعانه و واکنش سریع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حرامیان و دزدان آمریکایی را ناکام گذاشتند و نشان دادند که در خارج از مرزها هم در مقابله با تهدیدات دشمن علیه منافع ملی هوشیار و بیدار هستند، گفت: واقعاً دشمنان ما را خدا از احمق‌ها قرار داد چون هرسال در آستانه مناسبت ملی آن‌ها اقدامی می‌کنند که مردم با شور و حرارت انسجام مضاعفی در مراسم شرکت کنند؛ این نوبت هم دو سه روز مانده به ۱۳ آبان این‌طور شد و به فضل پروردگار عالم روزگار ذلت و خواری استکبار و اذناب پلیدش نزدیک است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه سال‌هاست از افول آمریکا گفته می‌شود و این روزها شاهدیم که دیگر چیزی نمانده است، تأکید کرد: افول به معنای نابودی نیست بلکه دیگر قدرت و هیمنه ای و به‌قول‌معروف هژمونی ندارد و لذا در سراسر دنیا تحقیرشده‌اند و این تحقیر یعنی افول. خودشان هم چند سالی است که افول را قبول کرده‌اند.


امام جمعه بوشهر: آمریکا دزدی دریایی مدرن طراحی و اجرا کرده است

سیلی سریع سپاه به آمریکا/ تمجید از اقتدار پاسداران وطن در عمان

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز حماسه زنان لرده استان بوشهر با اشاره به دزدی دریایی آمریکا در دریای عمان خاطرنشان کرد: شاید در ادوار مختلف گذشته دزدان دریایی به شکل ساده حمله و سرقت می‌کردند اکنون آمریکا دزدی دریایی مدرن طراحی و اجرا کرده است.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه آمریکا در دزدی دریایی قصد تضعیف ایران داشت بیان کرد: در پی تروریست و سرقت دریایی آمریکا در دریای عمان با حضور به‌موقع نیروی دریایی سپاه نقشه و توطئه آنان شکست خورد و سبب تضعیف آمریکا شد.


حجت الاسلام خاتمی در نماز جمعه تهران: اقدام سپاه در دریای عمان تحقیر آمریکا بود

سیلی سریع سپاه به آمریکا/ تمجید از اقتدار پاسداران وطن در عمان

حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نکته دیگر آن است که همه ما شنیدیم که قهرمانان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ملت بزرگ ایران حمایت کردند، قهرمانی از خود نشان دادند و این حرکت هم حرکت تحقیر آمریکا بود و نشان داد که آمریکا و ارتش آمریکا در خانه عنکبوتی نشسته‌اند. پهباد متجاوز آمریکا به فضل خداوند ساقط شد، عزیزان سپاه متجاوزان را در دریا دستگیر کردند و انتقام گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین چندی پیش به عین‌الاسد حمله کردیم و باید بگویم که صدای شکسته شدن استخوان‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد سقوط همیشگی این دو رژیم جلاد باشیم.


امام جمعه مشهد: تحقیر آمریکا به هراس آنان از فروپاشی منجر شده است

سیلی سریع سپاه به آمریکا/ تمجید از اقتدار پاسداران وطن در عمان

وی اضافه کرد: دولت تصمیم گرفت با شگردهایی نفتمان را آزادانه در دنیا بفروشیم و از این ثروت، زندگی مردم را از این فشار اقتصادی و معیشتی دربیاوریم، آمریکا دید با این شرایط تحریم‌ها بی‌اثر و بی‌خاصیت می‌شود از این رو آخرین قدرت آنان، مانع شدن برای انتقال پول نفت از طریق بانک بود که این مشکل نیز برطرف شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فکر کردند با قدرت نظامی جلوی این کار را بگیرند و شگرد «دزدی دریایی» را پیش گرفتند تا نفت ما را روی دریا بدزدند؛ در خلیج فارس جرأت نکردند و این کار را در دریای عمان که به اقیانوس‌های سراسری متصل می‌شود انجام دادند اما عزیزان غیور و رزمنده سپاه پاسداران با رصد این اتفاقات، با یک هلی‌برن روی عرشه کشتی دشمن، کشتی را به تصرف خود درآورده و به طرف آب‌های ایران آوردند.

وی افزود: یک عده آمریکایی گفتند «ما آن کشتی را بردیم و این‌ها کشتی دیگری را گرفتند»، اگر این‌طور بود، چرا راه این کشتی را سد کردید و با ناو خود مقابل این کشتی مقاومت کردید؟ اول با بالگردها آمدند، نتوانستند، با ناو آمدند جلوی کشتی را سد کردند اما وقتی با مقاومت شدید ایثارگران نیروی دریای سپاه پاسداران روبرو شدند، پا به فرار گذاشتند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر این‌که عملیات دلاورانه سپاه پاسداران علاوه بر ارزش نظامی برای ایران، از جنبه دیگری حائز اهمیت است، اظهار کرد: آن‌چه در عمق این عملیات وجود داشت، «تحریم‌شکنی» دشمن بود که نشان داد دیگر تحریم دشمن شکسته شد و نمی‌توانند از طریق تحریم بر ما مسلط شوند.


امام جمعه اهواز: اقدام سپاه باعث غرور و اقتدار ایرانیان است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز با اشاره به اقدام دلاور مردان سپاه در دریای عمان بیان کرد: سپاهیان ما یک بار دیگر هیمنه آمریکا را ریختند و شکستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مقابله سپاه مردانه بود، افزود: اقدام افتخارآمیز سپاه در خلیج فارس نماد درخشش ایمان این ملت بود که اندکی از آن در خلیج فارس بروز کرد؛ دشمنان بدانند در هر جای عالم منافع کشور را به خطر بیندازند سپاه و ارتش در زمین و دریا آن‌ها را به گل خواهد نشاند.


امام جمعه زنجان: آمریکا باردیگر از نیروهای مسلح ایران سیلی محکمی خورد

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اقدام اخیر نیروهای مسلح در مرزهای آبی کشور، اظهار کرد: ورود بموقع نیروهای مسلح همیشه بیدار و آماده ایران اسلامی در مسئله اخیر خلیج‌فارس، سیلی محکمی بر صورت آمریکا بود.


امام جمعه زاهدان: مقابله با ناو آمریکایی در روزهای اخیر در راستای دفاع از حق و حقیقت

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه مقاومت شجاعانه مردم ایران در برابر تحریم‌ها و محاصره‌ها و دفاع غیورمردان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از امنیت سرزمین ایران در راستای دفاع از حق مردم بوده است، اظهار داشت: مقابله جسورانه، غیرت‌مندانه و شجاعانه نیروهای سپاه پاسداران با نظامیان انگلیسی در گذشته و مقابله با ناو آمریکایی در روزهای اخیر در راستای دفاع از حق و حقیقت و نشانگر عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی و موجب شکست و افتضاح بیشتر دشمن است.


امام جمعه قزوین: پیروزی سپاه در برخورد با دزدی دریایی آمریکا هدیه‌ای به جهان اسلام

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با اشاره به برخورد مقتدرانه سپاه با دزدی دریایی آمریکایی‌ها، آن را «پیروزی بزرگ» دانست و اظهار کرد: این پیروزی بزرگ، هدیه به جهان اسلام و مستضعفان عالم شد که در هفته مبارزه با استکبار جهانی صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: خدای متعال قول داده و فرموده اگر واقعاً اهل استقامت هستید، نهراسید و عقب نشینی نکنید و در مقابل تهدید دشمن از پای درنیایید، چرا که ملائکه را به کمک شما می‌فرستم و این امداد غیبی از سوی خدا همواره در نتایج کارها دیده می‌شود چرا که اگر امدادهای الهی نباشد، این همه عزت و افتخارآفرینی تحقق نمی‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: این پیروزی تصویربرداری شد و فیلم آن را همه عالم دیدند که چگونه قایق‌های تندروی سپاه پاسداران در مقابل آن ناوهای جنگی که شبیه یک شهر و بسیار گول پیکر هستند، پیروز شدند و فرمان دادند و این فرمان بسیار نافذ بود و گردن آمریکایی‌ها در مقابل دستور پاسداران عزیز ما، می شکند و عقب نشینی می‌کنند.


امام جمعه قم: افتضاح نیروهای آمریکایی در دریای عمان

آیت الله سیدمحمد سعیدی خطیب نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه قم با بیان اینکه ۱۳ آبان نشانه همیشگی توطئه آمریکا علیه ایران بوده است افزود: آمریکا در دزدی دریایی اخیر در آب‌های دریای عمان سعی داشت ایران را به موضع انفعالی بکشاند و در مذاکرات آینده شروط خود را تحمیل کند.

وی افزود: رفتار آمریکا طی مذاکرات سال‌های گذشته نشان داده که آنها می‌خواهند ملت ایران را از راه خداوند بازدارند؛ مبارزه با آمریکا و مستکبرین ریشه در بنیان‌های اعتقادی و اصول انقلابی ایران دارد.

امام جمعه قم با بیان اینکه این اقدام نیروی دریایی سپاه اثبات کرد آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند از گزینه نظامی علیه ایران استفاده کند گفت: با افتضاح اخیر نیروهای آمریکایی در دریای عمان، گزینه مورد ادعای نظامی آنها از روی میز به زیر میز منتقل شد.

وی افزود: دولتمردان منطقه به جای اینکه امنیت خود را از آمریکایی‌ها عاریه کنن بهتر است با قدرت اول منطقه یعنی ایران مذاکره کنند.


امام جمعه سنندج: قدردان عملیات سپاه در مقابل دزدان دریایی آمریکایی هستیم

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج از رشادت نیروهای جان بر کف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دشمن آمریکایی تقدیر کرد و گفت: قدردان نیروهای حاضر در عملیات غرور آفرین نجات نفتکش و بازپس گیری سرمایه ملی کشورمان هستیم.

ماموستا رستمی افزود: دشمن آمریکایی باید بداند که اقوام و مذاهب ساکن در ایران همواره برای دفاع از منافع ملی خود حاضر بوده و به هیچ دشمنی اجازه توطئه افکنی نمی‌دهند.


امام جمعه کرمانشاه: اقدام نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس مایه افتخار ملی است

آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه اقدام دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران در باز پس‌گیری نفتکش متعلق به جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار ملی است، بیان کرد: اقدام آمریکایی‌ها در خلیج فارس دزدی در روز روشن بود اما اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران پاسخ محکم و قاطع به آنها داد.

وی خاطر نشان کرد: اقدام نیروهای سپاه پاسداران سبب اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.


امام جمعه یاسوج: پاسخ سریع و کوبنده و پشیمان کننده سپاه

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه نامه اعمال آمریکا سیاه و روسیاهی این کشور با تعرض به ثروت و نفت یک کشور از طریق سرقت آن بیشتر شد، گفت: آمریکا اگر خواهان نفت است بیان شود تا از طریق مبادلات و تعاملات به شما داده شود، اگر مردم شما گرسنه هستند بیان شود تا از طریق مردم ایران با روحیه کریمانه به شما دهند اما هر گاه آمریکایی‌ها قصد جسارتی داشته باشند پاسخی سریع و کوبنده و پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.


امام جمعه گرگان: شگفتی جهان از صلابت و قدرت سپاه / ایران پرچمدار مقابله باآمریکا است

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان به موضوع دزدی دریایی آمریکا از نفت ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با صلابت و قدرت فرزندان این مرز و بوم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر خباثت شیطان بزرگ ناکام ماند.

نورمفیدی بیان کرد: این حرکت قابل تقدیر نیروی دریایی سپاه برای جهانیان باورنکردنی بود و الحمدالله با آوردن کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی به پهنه آبی کشور، توطئه آمریکا در این خصوص ناکام ماند.


امام جمعه رشت: آمریکا در دزدی دریایی شکست مفتضحانه ای را تجربه کرد

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت به ماجرای دزدی دریای ارتش تروریست آمریکا اشاره و اضافه کرد: با حضور توانمند و قدرتمندانه نیروی‌های سپاه پاسداران آمریکا در این دزدی دریایی شکست مفتضحانه ای را تجربه کرد.

وی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های ما به دولت‌های منطقه این است که دست دوستی به سمت ایران و ملت ایران دراز کنند، ادامه داد: عزت دولت‌های منطقه در دوستی با ایران است نه جیره خواری آمریکا.


امام جمعه خرم‌آباد: سیلی ملت ایران به سردمداران دولت چپاول گر آمریکا

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ملت ما در این روز سیلی محکمی به سردمداران دولت چپاول گر آمریکا نواخت.

حجت الاسلام شاهرخی بیان داشت: همزمان با آن نیروهای آمریکایی که نفت کش حامل نفت صادراتی ایران در آب‌های دریای عمان مصادره کردند و با انتقال محموله نفت را به نفتکش دیگر آن را به مقصد دیگری هدایت کردند، نیروی دریایی جان بر کف و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای عملیاتی پیچیده و تحسین برانگیز بر روی عرشه کشتی سرقت شده وارد شدند و این کشتی را به تصرف خود در آوردند، کشتی را به سمت آب‌های سرزمینی ایران اسلامی عزیز هدایت کردند، نیروهای آمریکایی با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی با جدیت تلاش کردند که مسیر حرکت نفتکش سرقت شده را مسدود کنند که موفق نشدند و این نفت کش هم اکنون در آب‌های سرزمینی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که کشورهای منطقه و ایران اسلامی دارای این توانایی و آمادگی است که امنیت دریایی خلیج همیشه فارس ایران را حفظ کند و قدرت‌هایی مثل مانند آمریکا و امثال آن، رو به زوال هستند و نباید به چنین قدرت‌های پوشالی تکیه کرد.


امام جمعه ساری: آمریکا را در هوا، زمین و دریا شکست می‌دهیم

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری به اقدام دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و بازگرداندن کشتی نفتکش از چنگ آمریکا اشاره کرد و گفت: کار آمریکایی به جدایی رسیده که نفتکش‌ها را دزدی کند اما ضربه سختی خورده که برای او مایه آبروریزی شده است.

وی گفت: ناوهای آمریکا مقابل چند قائل تندرو سپاه پاسداران شکست خورد و جرأت عرض اندام مقابل نیروهای ما را نداشتند و به آمریکا اعلام می‌کنیم در همه جا، دریا، هوا و زمین نیروهای شما را شکست خواهیم داد.


امام جمعه یزد: هیمنه پوشالی آمریکا را شکست

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر باز گرداندن کشتی نفتکش ایران قدردانی کرد و گفت: به فرموده امام خمینی (ره)، هیمنه آمریکا در دوران دفاع مقدس توسط ایران شکسته شد اما این اقدامات نیز بار دیگر هیمنه پوشالی آمریکا را شکست و او را نزد جهانیان رسوا کرد.

ناصری تاکید کرد: این اقدام سپاه، عظمتی برای کشور ما و شکستی بزرگ برای آمریکا بود که این مهم را به سپاهیان غیور تبریک می‌گوییم.


انتهای پیام/

منبع