به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، محمد اله بخش عصر یکشنبه در بازدید از مزارع پرورش ماهی در مشگین‌شهر اظهار کرد: در پی حادثه سیل روز گذشته در شهرستان مشگین شهر تعداد ۵ مزرعه پرورش ماهی خسارت دید و ورود گل و لای به استخرها سبب تلفات حدود ۳۰ تن ماهی شد. وی افزود: آسیب […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، محمد اله بخش عصر یکشنبه در بازدید از مزارع پرورش ماهی در مشگین‌شهر اظهار کرد: در پی حادثه سیل روز گذشته در شهرستان مشگین شهر تعداد ۵ مزرعه پرورش ماهی خسارت دید و ورود گل و لای به استخرها سبب تلفات حدود ۳۰ تن ماهی شد.

وی افزود: آسیب و تخریب انواع ادوات و تجهیزات مزارع پرورش ماهی شهرستان مشگین‌شهر از دیگر خسارات وارده در این منطقه است که برآورد نهایی خسارت وارده به سازمان‌های ذیربط اعلام و در اسرع وقت مشکلات پرورش دهندگان رفع خواهد شد.

سیلاب به مزارع پرورش ماهی مشگین‌شهر خسارت زد/تلف شدن ۳۰ تن ماهی

سرپرست اداره کل شیلات استان تصریح کرد: بارش سیل آسا در شهرستان مشگین‌شهر در طول سال‌های گذشته کم‌سابقه بوده و تدابیر ویژه از سوی مزرعه‌داران آبزی‌پروری در این منطقه اندیشیده نشده که همین موضوع میزان خسارت وارده را افزایش داد.

اله بخش همچنین خاطرنشان کرد: مزارع خسارت دیده بعد از برآورد خسارت وارده به مزرعه و ادوات آن‌ها مراتب را به شیلات استان گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به برطرف‌سازی مشکلات آنان و از سر گیری فعالیت این مزارع اقدام شود که حمایت مسئولان شهرستان نیز در این راستا خالی از لطف نیست.

سیلاب به مزارع پرورش ماهی مشگین‌شهر خسارت زد/تلف شدن ۳۰ تن ماهی

انتهای پیام/

منبع